Priceline
Vio.com
Beoordeeld op 13 februari 2016

Wij boekten een tweepersoonskamer voor 1 nacht met de formule "La Vita e Bella", met 2 maaltijden in het restaurant Vini Divini, 2 bioskooptickets en twee metrotickets voor de ongelooflijk lage prijs van € 100.00. (deze formule is niet steeds beschikbaar). Wij hadden geluk daar op een woensdagavond te verblijven want dan was er in de bar tussen 19.00 en 20.30 uur een gratis italiaans anti-pasti en pasta buffet à volonté!
De prachtig gerestaureerde kamers uit 1935 zijn enig in Brussel, de bar is héél mooi zoals het restaurant, de keuken waarschijnlijk de beste Italiaan in Brussel en de ontvangst en bediening super vriendelijk! Als maaltijd mochten wij kiezen uit de kaart 1 gerecht en 1 dessert, wij namen de paccheri met schimmelkaas en noten en de Cortecce met salsichio en romanesco, als dessert de overheerlijke tiramissu! De witte wij kwam op € 7.00 voor een glas en de rode op € 6.00 voor ruim gevulde glazen!
Een aanrader over héél de lijn, wij komen zeker nog meerdere keren terug!
Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Kamertip: Kamer 307, Antoinette is super!
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 11 februari 2016

Schitterend hotel met historisch interieur of aangepaste stijl. Alle kamers hebben meisjesnamen ... als oud rendez-vous hotel best grappig. Herinrichting is zéér goed geslaagd en voorzien van originele elementen, tot in de laatste details! Badkamer in de kamer geeft de ruimte een extra cachet. Eén klein minpuntje ... het toilet is zo klein dat je met de deur open naar het toilet moet, extra toiletverfrisser is dan wel op zijn plaats.
Het ontbijtbuffet is ruim, vers en voorzien van alles wat je bij een Europees ontbijt verwacht. Positief was ook het assortiment kazen die de klassieke supermarktkazen overstijgt.
Bar in het hotel is erg aangeraden, andere bars vlakbij blijven beperkt tot de klassieke bistro's. De Naamse Poort is vooral een shoppingdistrict, voor cafés moet je eerder naar Place Boniface, Flagey of het stadscentrum.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Extra info over buurt (eten/drinken, shoppen, ...) vind je aan het onthaal ... speciaal voor u gemaakt door het hotel!

Kamertip: Amber! Gekozen op basis van de foto's op de site en gekregen nadat we ze beschreven bij de reservatie. Bedankt!
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 26 december 2015

Leuk hotel, goede locatie, metro en bezienswaardigheden allemaal op loopafstand. Het hotel heeft een bijzondere geschiedenis en dit is allemaal mooi terug te zien in de kamers. Sfeerverlichting en een ruime badkamer. Iedere kamer heeft een eigen naam.

Kamertip: Het restaurant naast het hotel ziet er gezellig uit, en het eten is lekker, maar wel te duur.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 13 december 2015

Aardige en behulpzame mensen, fijne en warme sfeer, prima bedden, en super centraal. Goede wifi, erg plezierig om de auto op het eigen terrein achter het hotel te kunnen parkeren. Het restaurant is vrij prijzig, maar dichtbij zijn tal van leuke en lekkere alternatieven te vinden. Wij zaten in een kamer aan de binnenkant, zondert uitzicht, maar wel lekker stil 's nachts! Aanrader!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 29 oktober 2015

De kamer was prettig, de service goed en de locatie gunstig. De Wifi ontvangst lukte niet: gaf wel verbinding aan, echter ondanks dat geen ontvangst. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed, echter wel prijzig.

Kamertip: To improve the wifi connection in room manon. It did not work there.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces