Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Jamie Lee H
Winterswijk, Nederland

Vriendelijk, groot en netjes

4,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooie grote hotel kamer, prettige badkamer en een fijn bed. Badkamer kan wat schoner. Personeel is vriendelijk (engels sprekend) een grote parkeergarage bij het hotel. Bij het ontbijt heb je grote keuze, wel weinig zitplek voor iedereen. Het is wel 30 min lopen naar de stad.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Hotels.com
  • Vio.com
    € 108
  • Expedia.com
    € 116
1.4 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 84
  • B&B Hotels
1.2 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Booking.com
    € 211
  • Expedia.com
    € 211
  • Hotels.com
    € 211
1.1 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • Vio.com
    € 77
  • Expedia.com
    € 94
0.8 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
Exterior view
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Lol.travel
    € 98
  • Hotels.com
1.9 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
Maison Flagey : La Chambre Verte
  • Priceline
  • eDreams
  • Agoda.com
1.6 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Radissonhotels.com
0.1 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 73
  • Expedia.com
1.7 km van Renaissance Brussels Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • eDreams
  • StayForLong
0.2 km van Renaissance Brussels Hotel
Restaurant
Roomservice
One-Bedroom Apartment
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Marriott Hotels
    € 174
  • Hotels.com
0.1 km van Renaissance Brussels Hotel
Zwembad
Restaurant
Meer hotels in Ixelles bekijken
Beoordelingen (1.965)
Beoordelingen filteren
1.965 resultaten
Waardering van reizigers
659
827
308
105
66
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
659
827
308
105
66
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.965 beoordelingen
Beoordeeld op 8 januari 2022 via mobiele applicatie

De parkeer garage was gratis, toch 15€ betaaald (deuren gaan vanzelf open) De kamer was vies; badkamer bevatte haren, koffie op de muur. Er kwam geel water uit de kraan. Ik moest borg betalen, cash. Het zwembad was volgeboekt, waardoor ik niet kon zwemmen met de kids.

Kamertip: Deur van garage gaat vanzelf open
Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Liset v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Rubel Miah, General Manager van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022
Google-vertaling

Dear Sightsee44429873385,

Warm greetings from Renaissance Brussels Hotel!

Thank you for selecting Renaissance Brussels on your recent travel to the city and for taking the time to share your experience. However, I understand from your comment that you were unhappy with the parking charge, the cleanliness of the room and bathroom, with coffee stain on the wall, with the process of collecting a deposit and with the swimming-pool not being available to book on this occasion for you and your children. I sincerely empathize with your feeling and apologize for the disappointment caused. I understand that this was a family trip and this is certainly not the type of experience I would like us to provide to you and your family.

Concerning the cleanliness of your room, this is certainly not acceptable and in stark contrast with our cleaning standard in place at the hotel. Naturally, I have shared your feedback with our Executive Housekeeping in order to re-emphasize to all chambermaids on the cleanliness standard which remains the foundation of every guest's expectation. Meanwhile, the concerned chambermaid that has serviced your room prior to your arrival has been reminded to pay more attention to such details to avoid any disappointment. Furthermore, rest assured that the chambermaid will continue to be supervised and coached by our Housekeeping supervisor to improve on the cleanliness standard and ensure a greater performance aligned with the level of cleanliness the hotel is known for. While this may not take away any negative feeling from your last stay, I hope it will bring you comfort and re-assurance that your feedback matters to me.

With regards to the swimming-pool, I fully acknowledge that a large number of our leisure and family travelers are selecting Renaissance hotel for our pool and sauna facility to relax during their stay. Unfortunately, with the current pandemic and due to the current regulations imposed by the local authorities to reduce the spread of the virus by maintaining a social distancing, we are mandated to have a 30-minute slot availability for each room so that the guests and their family can enjoy the pool safely. I certainly recognize that this may not be ideal, particularly during the year-end festive season which coincided with your stay, as we were not able to service all guests within a 12 to 14 hours pool operations. Please bear with us during this period as we try our very best to look after our guests while prioritizing your safety and well-being, which remains of paramount importance during these critical times. In the meantime, and in order to secure a time slot and avoid disappointment, we do invite our guests to book a time slot at the swimming-pool prior to their arrival and I know that a good number of our guests are doing so in order to ensure they have the time secured for them.

Finally, pertaining to the parking, please be advised that the hotel parking is actually subject to parking charged at EUR 28 on weekdays and EUR 15 on weekends as per our latest pricing. While the entrance of the parking allows guests to enter, we invite them to register the car plate number at the time of check-in in order to easily get out of the parking, I hope this will clarify your concerns with regards to the parking.

In spite of your disappointment, I sincerely hope to have the opportunity to welcome you again at Renaissance Brussels Hotel and remedy any poor impression left from your last visit. Until then, I wish you a wonderful New Year ahead, be well and stay safe!

With kind regards
Rubel

Rubel Miah
Multi-Property General Manager
Renaissance Brussels Hotel & Marriott Executive Apartments
rubel.miah@marriott.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 februari 2019

We waren er voor één nacht. Pluspunten: Verzorgde propere kamers, lekker uitgebreid ontbijt, parking in het hotel, zwembad en fitness, centrale ligging. Minpunten: Het zwembad was niet echt proper (randjes moeten een gekuist worden), men spreekt hier enkel Frans en Engels, tijdens de week dubbel zo duur als in het weekend, harde bedden. Maaaaar ik zou er wel nog terugkomen.

Datum van verblijf: februari 2019
2  Bedank Vandermeeren F
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Byron V, Director of Rooms Operations van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019
Google-vertaling

Dear Valued Guest,
Thank you very much for your recent post. We are delighted that you enjoyed your stay with us, in particular the comfort and cleanliness of our nicely appointed guestrooms, delicious breakfast, along with the pool and fitness center. We have well noted your comments regarding the cleanliness of the swimming and will share your comments with the company managing the spa and fitness to ensure that this was an isolated incident corrected moving forward. Please accept our sincere apologies for that. We are glad to hear that you are planning to come back and are looking forward to welcoming you back soon at the Renaissance Brussels Hote.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Prima kamers, een uitgebreid en prima verzorgd ontbijt, maar vooral de service van dit hotel maakt dat ik niet aarzelde om opnieuw hier te logeren. Men spreekt de talen prima en werkt efficiënt om bijvoorbeeld bagage voor een tijdje te bewaren.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
Bedank Jan A
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vlakbij Europees parlement, en dus ook vooral geschikt voor zakenmensen. Kamers zijn proper maar geen ziel. Kleine badkamer met douche in bad en wc in badkamer.
Ontbijt correct. Vergaderzalen met daglicht.
S’avonds diner met grote groep in zaal, middelmatig qua eten.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Axel D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bertrand G, Front Office Manager van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Axel D,

Thank you very much for choosing the Renaissance Brussels Hotel and for taking the time to share your feedback regarding your stay.

Please note that your comments will be shared with the entire team as we strive to continuously improve our geust services.

I wish you an excellent day.

Kind reagrds,

Bertrand Guie
Front Office manager
Bertrand.guie@marriott.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2018

Ik zit in de bar van het hotel met een collega. Plots heb ik dringend een rustig hoekje nodig voor een live interview op de radio. Aan de balie word ik snel, vriendelijk en gratis geholpen door Melissa, ☺

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank dirk m
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken