Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com119 US$
Hotels.com119 US$
Expedia.com119 US$
Priceline119 US$
eDreams119 US$
Prestigia.com207 US$
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Prima kamers, een uitgebreid en prima verzorgd ontbijt, maar vooral de service van dit hotel maakt dat ik niet aarzelde om opnieuw hier te logeren. Men spreekt de talen prima en werkt efficiënt om bijvoorbeeld bagage voor een tijdje te bewaren.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Vlakbij Europees parlement, en dus ook vooral geschikt voor zakenmensen. Kamers zijn proper maar geen ziel. Kleine badkamer met douche in bad en wc in badkamer.
Ontbijt correct. Vergaderzalen met daglicht.
S’avonds diner met grote groep in zaal, middelmatig qua eten.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bertrand G, Front Office Manager van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Dear Axel D,

Thank you very much for choosing the Renaissance Brussels Hotel and for taking the time to share your feedback regarding your stay.

Please note that your comments will be shared with the entire team as we strive to continuously improve our geust services.

I wish you an excellent day.

Kind reagrds,

Bertrand Guie
Front Office manager
Bertrand.guie@marriott.com

Beoordeeld op 28 september 2018

Ik zit in de bar van het hotel met een collega. Plots heb ik dringend een rustig hoekje nodig voor een live interview op de radio. Aan de balie word ik snel, vriendelijk en gratis geholpen door Melissa, ☺

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2017

Lekker ruime kamer met prima uitgeruste badkamer. Het ontbijt in de ontbijtzaal was wat rommelig, maar met prima keuze en service. Bagage van onze groep werd perfect in bewaring genomen tot we die later in de middag kwamen ophalen. Men spreekt de talen ook prima !

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 30 september 2017 via mobiele applicatie

Ik was hier met mijn zus en haar dochter na de nightrun
We hadden een kamer voor 3
Mooie ruime kamer zalig bed als je niet houd van vast tapijt heb je een probleem overal tot de hal licht vast tapijt
Het zwembad is leuk niet te koud en degelijke Fitnes
Ontbijt heel uitgebreid , je kan je eigen waffels bakken heerlijk
Receptie super vriendelijk en doen zelfs moeite om Nederlands te spreken
Aanrader

Datum van verblijf: september 2017