167 US$
Expedia.com179 US$
Priceline167 US$
eDreams167 US$
Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Ik was hier in een warm weekend en de kamer bleef warm, ondanks dat ik de ventilatie op volle kracht had staan. De bedden waren zacht, zo zacht dat je erin wegzakt. De badkamer is afgescheiden van de slaapkamer door een glazen wand, slechts gedeeltelijk gematteerd.
Ontbijt was uitgebreid, maar helaas weinig vers fruit. Koffie uit de automaat.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 januari 2019 via mobiele applicatie

Ik had de foie gras met bloedworst als voorgerecht en stoofvlees als hoofdgerecht. In beide gerechten proef je de kwaliteit van het product en de eerlijkheid waarmee het in de keuken wordt bereid. De zaak is proper en uiterst charmant, de bediening is vriendelijk, vlot en joviaal. Ik kan het eenieder aanraden.

Datum van verblijf: januari 2019
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste rikkerts3

We danken u voor uw zeer positief commentaar over ons restaurant en bediening.

De producten die wij aanbieden zijn altijd vers en zo veel mogelijk streekgebonden, graag zien we u de volgende maal weer.

Beoordeeld op 14 januari 2019

Met 8 personen hebben we een weekendje Brussel doorgebracht in dit prima hotel. De kamer was heel net en het ontbijt erg lekker. De bereikbaarheid via de trein valt een beetje tegen. Je moet nog 1500 meter stappen.

Datum van verblijf: januari 2019
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

Hartelijk dank voor uw commentaar en zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel.

Van het station naar ons hotel terwijl er zich op 200 meter het metro station Troon en het Luxemburgstation bevinden, die een perfecte verbinding met alle hoofdstations van Brussel hebben…

Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Via een bon hier terecht gekomen. Mooie propere verzorgde kamers , mooie badkamer, heel goed bed.
Zeer lekker ontbijt, gratis parking in de straat.
Geen reden tot klagen!
Bij een volgend bezoek ga ik er zeker terug

Datum van verblijf: november 2018
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Hartelijk dank voor uw possitief commentaar over ons hotel, we zijn uiteraard verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel.
We kijken alleszins uit naar uw volgend bezoek.

Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Via een bon voor een gastronomisch weekend hier terecht gekomen en het is prima bevallen. Lekker gegeten, een uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijke medewerkers maar het interieur is wel aan een kleine update toe naar mijn smaak.

Datum van verblijf: oktober 2018

Hartelijk dank voor uw possitief commentaar