We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“prima hotel”
Beoordeling van Hotel Leopold Brussels

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“prima hotel”
Beoordeeld op 19 december 2016

de kamers zijn niet te groot,maar alles is aanwezig.
Minibar*normale prijzen
Waterkoker +koffie+thee
2 stoelen-tafeltje
Alles zeer verzorgd
personeel zeer vriendelijk-aan de receptie ook nederlands
Ontbijt is uitgebreid
In de buurt ie er gratis parking vanaf de vrijdagavond 18u tot de maandagmorgen 09u

• Verbleef December, 2016, bezocht met vrienden
Leopold39, Manager van Hotel Leopold Brussels, reageerde op deze beoordeling, 22 december 2016
We danken u voor uw goed commentaar over ons hotel en zijn uiteraard verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze dienstverlening en het ontbijt in de smaak vielen bij u.
We kijken alleszins uit naar uw volgend bezoek.
Schrijf een beoordeling

921 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (7)
Datum | Waardering
35 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben op dit moment kamer 415, die wel wat aan de kleine kant is voor 3 nachten verblijf. Verder is alles prima verzorgd.
Het ontbijt is werkelijk uitstekend, dus mensen die klagen dat er geen scrambled eggs en spek was, hebben absoluut geen recht van spreken. Met gerookte zalm, garnalen etc. etc. geeft dit hotel zeer zeker waar voor zijn geld.
Een zeer vriendelijke ontvangst, dus geen enkele reden tot klagen.
Zeker aan te raden om hier te verblijven.

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold Brussels, reageerde op deze beoordeling, 1 september 2016
Beste Angele_9

We hebben meer dan 8 kamertypes in grootte variërend van 14 m2 tot meer dan 100 m2.
Indien u, bij uw volgende reservatie, een ruimere kamer wenst dan zijn ze beschikbaar mits een kleine toeslag en al onze gerenoveerde kamers zijn voorzien van walk-in regendouche.
Leuven, Belgium
1 beoordeling
Beoordeeld op 20 augustus 2016

Alles was zo goed als perfect. Er was geen spek met eieren bij het ontbijt maar verder alles naar wens. De kamer was ruim en de badkamer met inloopdouche zeer knap. Er was een mini-bar en elke dag koffiesticks en een waterkoker.
Het extra brede bed vond ik geweldig.

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Leopold39, Manager van Hotel Leopold Brussels, reageerde op deze beoordeling, 23 augustus 2016
Beste hendrickxmaarten
We danken u voor uw goed commentaar over ons hotel, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie op prijs.
Uiteraard zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze dienstverlening, kamers en het ontbijt in de smaak vielen bij u.
Betreffende het ontbijt melden we u dat we in de zomer overgaan naar een “koud buffet” met een selectie van nog meer soorten brood, koeken, kazen en vleeswaren, vers fruit, verschillende soorten koude vis, meerdere soorten yoghurt en verse groentjes.
Lovendegem, België
5 beoordelingen
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel beschikt over een goede locatie in onze hoofdstad. Niet ver van de Zavel, de Louizalaan, warandepark, matonge, ...
Onze kamer was een kleine kamer maar deze was wel volledig gerenoveerd. De badkamer was modern. Er was een inloopdouche doch je diende met een handdoek wel even de grond erna droog te maken maar dit gebeurt wel vaker met een inloopdouche.
Personeel aan de receptie vertikte het om Nederlands te praten. Jammer want we waren in onze hoofdstad en verwachten dan wel op zijn minst de bereidwilligheid!
Ontbijt had keuzemogelijkheden doch mislopen van kleine dingen waren jammer. Te denken aan koffieautomaat niet goed gevuld (geen melk waardoor cappuccino niet echt ene was), ene ochtend geen koeken meer omstreeks 9u30 (nog een half uur ontbijt), andere ochtend geen bruin brood (toch al geen ruim aanbod), ... Er was wel fruit en hartig beleg wat dan wel OK was. Airco stond ook telkens volop op terwijl geen hoge temperatuur, moeilijk om een tochtvrije plaats te vinden.
Dit zijn geen zware topics maar door het wederkerig karakter maakte dit ietwat een domper op de vreugde als het ware.
Kortom geen slecht hotel maar mits enige bijsturingen en wat meer hart voor hotelier zou dit veel beter scoren.

Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner
58 beoordelingen
27 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 20 juli 2016

We zijn hier een verlengd weekend gebleven met als bedoeling de hoofdstad een beetje te ontdekken. We waren erg aangenaam verrast met het hotel. De kamer die we kregen was erg nieuw en proper, de badkamer was zeer goed met een van de beste douches die ik ooit in een hotel heb gezien.
Het hotel ligt op een tiental minuutjes wandelen van de Kunstberg en maar een vijftal minuten van het warande park. We hebben echt een zeer leuke tijd gehad in Brussel en dit hotel. Ik was hier met een bongobon voor een weekendje met de vriendin, maar ik zou zeker overwegen van hier opnieuw te blijven wanneer ik voor mijn werk in Brussel moet zijn.

• Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold Brussels, reageerde op deze beoordeling, 25 juli 2016
Beste Kristof K

Uiteraard zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze vernieuwde standaardkamers bij u in de smaak vielen.
Onze inloop regendouche is “groen” en geweldig om er gebruik van te maken !
We kijken in ieder geval uit naar uw volgend bezoek.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 0.3 km afstand
Stanhope Hotel
nr. 20 van 199 in Brussel
4.0 van 5 bollen 1.202 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Leopold Brussels geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Leopold Brussels

Gelegenheid: Hotel Leopold Brussels
Adres: Rue du Luxembourg 35, Ixelles, Brussel 1050, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 eco-hotel in Ixelles
Nr. 3 romantisch hotel in Ixelles
Prijsklasse (per nacht): 62 € - 217 €
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hotel Leopold Brussels 3.5*
Aantal kamers: 107
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, MyHotelShop, Expedia, Weekend Desk, Thomas Cook International AG, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Leopold Brussels met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Leopold Hotel Brussels

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?