Hotel Leopold
162 US$
  • Fitnesscentrum
89 US$
Zie aanbieding
Radisson RED Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
116 US$
190 US$
Marriott Hotels
  • Zwembad
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 280 US$ per nacht.

172 US$
Renaissance Brussels Hotel(Ixelles)
153 US$
143 US$
Renaissance Hotels
  • Zwembad
Hotel Le Berger(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
77 US$
87 US$
82 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 91 US$ per nacht.

Thon Hotel Bristol Stephanie(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
156 US$
106 US$
  • Restaurant
Made in Louise(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 118 US$ per nacht.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben op dit moment kamer 415, die wel wat aan de kleine kant is voor 3 nachten verblijf. Verder is alles prima verzorgd.
Het ontbijt is werkelijk uitstekend, dus mensen die klagen dat er geen scrambled eggs en spek was, hebben absoluut geen recht van spreken. Met gerookte zalm, garnalen etc. etc. geeft dit hotel zeer zeker waar voor zijn geld.
Een zeer vriendelijke ontvangst, dus geen enkele reden tot klagen.
Zeker aan te raden om hier te verblijven.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

Beste Angele_9

We danken u voor uw goed commentaar over ons hotel en zijn uiteraard verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze dienstverlening en het ontbijt in de smaak vielen bij u.
We hebben meer dan 8 kamertypes in grootte variërend van 14 m2 tot meer dan 100 m2.
Indien u, bij uw volgende reservatie, een ruimere kamer wenst dan zijn ze beschikbaar mits een kleine toeslag en al onze gerenoveerde kamers zijn voorzien van walk-in regendouche.

20 augustus 2016 beoordeeld

Alles was zo goed als perfect. Er was geen spek met eieren bij het ontbijt maar verder alles naar wens. De kamer was ruim en de badkamer met inloopdouche zeer knap. Er was een mini-bar en elke dag koffiesticks en een waterkoker.
Het extra brede bed vond ik geweldig.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2016

Beste hendrickxmaarten
We danken u voor uw goed commentaar over ons hotel, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie op prijs.
Uiteraard zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze dienstverlening, kamers en het ontbijt in de smaak vielen bij u.
Betreffende het ontbijt melden we u dat we in de zomer overgaan naar een “koud buffet” met een selectie van nog meer soorten brood, koeken, kazen en vleeswaren, vers fruit, verschillende soorten koude vis, meerdere soorten yoghurt en verse groentjes.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel beschikt over een goede locatie in onze hoofdstad. Niet ver van de Zavel, de Louizalaan, warandepark, matonge, ...
Onze kamer was een kleine kamer maar deze was wel volledig gerenoveerd. De badkamer was modern. Er was een inloopdouche doch je diende met een handdoek wel even de grond erna droog te maken maar dit gebeurt wel vaker met een inloopdouche.
Personeel aan de receptie vertikte het om Nederlands te praten. Jammer want we waren in onze hoofdstad en verwachten dan wel op zijn minst de bereidwilligheid!
Ontbijt had keuzemogelijkheden doch mislopen van kleine dingen waren jammer. Te denken aan koffieautomaat niet goed gevuld (geen melk waardoor cappuccino niet echt ene was), ene ochtend geen koeken meer omstreeks 9u30 (nog een half uur ontbijt), andere ochtend geen bruin brood (toch al geen ruim aanbod), ... Er was wel fruit en hartig beleg wat dan wel OK was. Airco stond ook telkens volop op terwijl geen hoge temperatuur, moeilijk om een tochtvrije plaats te vinden.
Dit zijn geen zware topics maar door het wederkerig karakter maakte dit ietwat een domper op de vreugde als het ware.
Kortom geen slecht hotel maar mits enige bijsturingen en wat meer hart voor hotelier zou dit veel beter scoren.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld

We zijn hier een verlengd weekend gebleven met als bedoeling de hoofdstad een beetje te ontdekken. We waren erg aangenaam verrast met het hotel. De kamer die we kregen was erg nieuw en proper, de badkamer was zeer goed met een van de beste douches die ik ooit in een hotel heb gezien.
Het hotel ligt op een tiental minuutjes wandelen van de Kunstberg en maar een vijftal minuten van het warande park. We hebben echt een zeer leuke tijd gehad in Brussel en dit hotel. Ik was hier met een bongobon voor een weekendje met de vriendin, maar ik zou zeker overwegen van hier opnieuw te blijven wanneer ik voor mijn werk in Brussel moet zijn.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Beste Kristof K

Uiteraard zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze vernieuwde standaardkamers bij u in de smaak vielen.
Onze inloop regendouche is “groen” en geweldig om er gebruik van te maken !

25 maart 2016 beoordeeld

prima hotel met uitstekend ontbijt voor een zeer schappelijke prijs, Het hotel is een mooie uitvalsbasis om overal lopend naartoe te gaan als je op het gemak Brussel wilt bekijken. De service is goed, de kamers comfortabel en schoon

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016