Hotel Leopold
  • Inclusief ontbijt
  • Bar/lounge
Courtyard Brussels EU(Brussel)
20 augustus 2016 beoordeeld

Alles was zo goed als perfect. Er was geen spek met eieren bij het ontbijt maar verder alles naar wens. De kamer was ruim en de badkamer met inloopdouche zeer knap. Er was een mini-bar en elke dag koffiesticks en een waterkoker.
Het extra brede bed vond ik geweldig.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2016

Beste hendrickxmaarten
We danken u voor uw goed commentaar over ons hotel, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie op prijs.
Uiteraard zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze dienstverlening, kamers en het ontbijt in de smaak vielen bij u.
Betreffende het ontbijt melden we u dat we in de zomer overgaan naar een “koud buffet” met een selectie van nog meer soorten brood, koeken, kazen en vleeswaren, vers fruit, verschillende soorten koude vis, meerdere soorten yoghurt en verse groentjes.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel beschikt over een goede locatie in onze hoofdstad. Niet ver van de Zavel, de Louizalaan, warandepark, matonge, ...
Onze kamer was een kleine kamer maar deze was wel volledig gerenoveerd. De badkamer was modern. Er was een inloopdouche doch je diende met een handdoek wel even de grond erna droog te maken maar dit gebeurt wel vaker met een inloopdouche.
Personeel aan de receptie vertikte het om Nederlands te praten. Jammer want we waren in onze hoofdstad en verwachten dan wel op zijn minst de bereidwilligheid!
Ontbijt had keuzemogelijkheden doch mislopen van kleine dingen waren jammer. Te denken aan koffieautomaat niet goed gevuld (geen melk waardoor cappuccino niet echt ene was), ene ochtend geen koeken meer omstreeks 9u30 (nog een half uur ontbijt), andere ochtend geen bruin brood (toch al geen ruim aanbod), ... Er was wel fruit en hartig beleg wat dan wel OK was. Airco stond ook telkens volop op terwijl geen hoge temperatuur, moeilijk om een tochtvrije plaats te vinden.
Dit zijn geen zware topics maar door het wederkerig karakter maakte dit ietwat een domper op de vreugde als het ware.
Kortom geen slecht hotel maar mits enige bijsturingen en wat meer hart voor hotelier zou dit veel beter scoren.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld

We zijn hier een verlengd weekend gebleven met als bedoeling de hoofdstad een beetje te ontdekken. We waren erg aangenaam verrast met het hotel. De kamer die we kregen was erg nieuw en proper, de badkamer was zeer goed met een van de beste douches die ik ooit in een hotel heb gezien.
Het hotel ligt op een tiental minuutjes wandelen van de Kunstberg en maar een vijftal minuten van het warande park. We hebben echt een zeer leuke tijd gehad in Brussel en dit hotel. Ik was hier met een bongobon voor een weekendje met de vriendin, maar ik zou zeker overwegen van hier opnieuw te blijven wanneer ik voor mijn werk in Brussel moet zijn.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Beste Kristof K

Uiteraard zijn we verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat onze vernieuwde standaardkamers bij u in de smaak vielen.
Onze inloop regendouche is “groen” en geweldig om er gebruik van te maken !

25 maart 2016 beoordeeld

prima hotel met uitstekend ontbijt voor een zeer schappelijke prijs, Het hotel is een mooie uitvalsbasis om overal lopend naartoe te gaan als je op het gemak Brussel wilt bekijken. De service is goed, de kamers comfortabel en schoon

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

11 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange rit aangekomen te zijn bij hotel leopold, was het zoeken naar een parkeerplek. Toen we de auto uit stapte stond de parkeerwachter al klaar om een bon te schrijven. Eenmaal bij de receptie aan gekomen te zijn moest ik de reservering laten zien, hadden alles al betaald alleen werd mij verzocht de gehele registratie formulier in te vullen. Terwijl mijn gegevens immer al bekend waren. De frontoffice medewerker of manager zij dat ik in de eerste instantie 50 Euro borg moest betalen (werd er door de medewerkers iets in het Frans tegen elkaar gezegd) moest ik in een keer 100 euro borg betalen (beetje vreemd).. pinnen kon niet moest maar naar de overkant van de straat lopen om te pinnen. Eindelijk in gecheckt maar hadden niet het gevoel dat we welkom waren. S'avonds in het restaurant gegeten werd er met gebrekkig engels de bestelling op genomen bleek hij gewoon Nederlands te kunnen spreken (en gewoon vertikken Nederland een gesprek aan te gaan). Bestel je een medium rare biefstuk krijg je een well done biefstuk. Jammer van zoon goed stuk vlees. S'ochtends bij het ontbijt wel zeer goed gegeten (dat dan weer wel) maar omdat je al zo negatief bent ga je overal op letten ( het personeel hadden geen van alle de zelfde kleding aan ) van een was zijn strijkbout ontploft. Kort om direct na het ontbijt uit gecheckt en de negatieve ervaringen achter ons gelaten.

Mocht het management contact met mij willen op nemen om dit te bespreken ben ik daar zeker toe bereid.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2016

Het spijt ons te moeten vernemen dat het ons niet gelukt is om u van een schitterend verblijf in ons hotel te laten genieten.
Wat ik het meest trieste van uw verhaal vind is dat u ons advies, dat in de vorm van een persoonlijke brief op uw bed lag, niet heeft gevolgd... Hierin staat dat indien u “eender welke” problemen ondervindt, u contact kan opnemen met het management, op deze manier konden we al een aantal van uw klachten onmiddellijk oplossen en zou uw verblijf al veel aangenamer zijn geweest.
Indien u de bakwijze van uw steak niet goed vond, kon u toch simpelweg een nieuwe steak hebben gevraagd met de juiste bakwijze.
Wij zijn een familiaal, onafhankelijk hotel met een groot plichtsgevoel tegenover onze klanten, wij praten met onze klanten en vragen hen ook hoe we onze diensten, volgens hen, kunnen verbeteren.
Misschien moet u uw beoordeling nogmaals herzien en eens bezinnen over onbeduidende kritiek.
Onze medewerkers dragen geen uniformen en wij zijn evenmin verantwoordelijk voor de handhaving van het parkeersysteem buiten ons hotel.
In elk hotel is de gast verplicht om een check-in formulier in te vullen en een kredietkaart als garantie te geven voor bijkomende kosten in het hotel.
Misschien moet u ook eens proberen om frans te spreken in een frans-talige stad 
We vinden het jammer dat u niet ten volle heeft kunnen genieten van uw verblijf en hopen u , de volgende maal, weer van harte te mogen verwelkomen.