Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamer, smaakvol ingericht. Goede bedden, fijne zithoek met bank en stoel. Grote tv met veel zenders. Erg schoon. Mooie lobby. Locatie is prima, veel winkels restaurants om de hoek. Kortom 4 sterren waard.

Datum van verblijf: januari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Geachte Marion,

Wat leuk dat u zo genoten hebt van uw verblijf in Thon hotel Bristol Stephanie.

We vinden het altijd leuk als we zo een positieve review krijgen.

De kamer is inderdaad heel ruim, we behoren tot de hotels met de grootste kamers in de stad.

En wat fijn dat u onze locatie goed vond, er zijn verschillende restaurants en winkels op loopafstand. Ons hotel bevindt zich op de bekende shoppingstraat van Brussel, de Avenue Louise. Op enkel 1.4 km van het hotel vindt u ook de bekende chocolatiers en antiek markt.

Alleszins hartelijk bedankt voor de hoge rating die u ons gegeven hebt.

We hopen je spoedig terug te zien in ons hotel.
Jeremy Hillegeer, General manager

Beoordeeld op 22 december 2017

Nu een keer naar een hotel in Brussel hoog geweest en super goed bevallen.
Fantastisch hotel met eigen parkeer gelegenheid, super kamer en geheel schoon. Het personeel is erg verzorgend naar de gasten.Top ontbijt (champagne ontbrak alleen)

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

De grootste kamer die we ooit gehad hebben in een hotel. Zeer goed om te relaxen. Het ontbijt is meer dan compleet. In het restaurant krijg je 15% korting. Het menu is overheerlijk aan een budgetvriendelijke prijs. Aan te bevelen hotel en zeer goed gelegen om te shoppen.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 18 september 2017

Vriendelijk personeel.
Mooi ruime kamers met alles erop en eraan.
De badkamers mogen wel eens nagezien worden, ietwat verouderde douches.
Was een Salsa party aan de gang in de bar en daar hadden we wel geluidsoverlast van in de kamer.

Kamertip: Mooi ruime kamers
Datum van verblijf: september 2017
ChristineLearDelord, Duty Manager van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2017

Dear Madam, Dear Sir,
Thank you for taking the time to review your recent stay at the Thon Hotel Bristol Stéphanie.
It is always a pleasure for us to receive positive comments from our guests. We are happy to see that you enjoyed your room and the staff attitude.
However, we have taken good note of your remark concerning the bathroom and can assure you that we will study it with the most careful attention.
Looking forward to the pleasure of welcoming you back in the near future, we remain,
Yours Sincerely,
Elise Lepagnol – Duty Manager

Beoordeeld op 20 mei 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met goed Engels sprekend personeel, werden zeer vriendelijk te woord gestaan en vlot geholpen. We hadden een upgrade naar een clubroom met 2 riante bedden, zitgedeelte met flatscreen (ook Nederland 1,2 en 3), ruime badkamer en apart toilet. Alles was schoon en netjes. Ontbijt met zeer ruime keuze aan eten, drinken en lekkernijen. Ligt op max 20 min lopen van Manneke Pis, zeer goede uitvalsbasis voor een stedentrip Brussel.

Datum van verblijf: mei 2017
BristolStephanie, Personal Assistant to the Area Director van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2017

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you very much for the nice comment you have published on Trip Advisor following your stay at the Thon Hotel Bristol Stephanie.
It is always a pleasure for us to receive positive comments from our guests. We are glad to read that you enjoyed your upgraded room such as the breakfast and location.
Yours Sincerely,
Christine Lear – Delord