Thon Hotel Bristol Stephanie
199 US$
Marriott Hotels
  • Zwembad
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 259 US$ per nacht.

Radisson RED Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
129 US$
112 US$
173 US$
Renaissance Brussels Hotel(Ixelles)
142 US$
  • Zwembad
Hotel Leopold(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
157 US$
71 US$
67 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 79 US$ per nacht.

Hotel Le Berger(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
77 US$
  • Restaurant
Made in Louise(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
85 US$
Travelocity
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

14 december 2016 beoordeeld

Het hotel zelf is heel mooi, en chic. Je zit daar ook wel in de 'chicere' buurt van Brussel. aan de incheck balie zijn we goed ontvangen, wel een tip is dat je best cash geld mee neemt als je bij aankomst afrekent of wel uw creditcard, bancontact word niet aanvaard. De kamer zelf is heel ruim en mooi, ook netjes en verzorgd, er zijn op de kamer ook een minibar en tal van andere spullen die je kan gebruiken maar wel met betaling uiteraard, wij hebben deze dan ook niet gebruikt. Voor één nacht moet je hier niet blijven want dan heb je niet kunnen genieten van de faciliteiten en de kamer van dit hotel. Beneden in de bar en waar je ontbijt s' morgens is het verzorgd en ook de moeite waard om eens te gaan kijken, het ontbijt is zeker de moeite en waar voor je geld, veel keuze, verzorgd heel veel lekkers! De locatie van dit hotel is goed, van het centrum ben je wel even wandelen 25min, maar in de buurt van het hotel zelf is er ook wat te zien en als je tijd hebt is dit geen probleem om je wandelschoenen aan te trekken.

Kamertip: je kan bij een reservatie via internet een specificatie toevoegen wat je zelf nog graag had vermeld of gewenst
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
BristolStephanie, Personal Assistant to the Area Director van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2016

Dear Madam,
Thank you very much for the very nice comments you have published on Tripadvisor.com following your recent stay at the Thon Hotel Bristol Stephanie.
Looking forward to the pleasure of welcoming you back in the near future, we remain,

10 oktober 2016 beoordeeld

Dit is een mooi hotel op de Avenue Louise, goed bereikbaar, vlot parkeerplaats gevonden, goede service aan de balie, heel mooie kamer voor een goede prijs (was op een zondagavond). De ligging is schitterend aan de vele winkels van de av. Louise.
Ontbeten in een zaakje aan de overzijde van de avenue.

Kamertip: avenue Louise voor shoppers
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
BristolStephanie, Personal Assistant to the Area Director van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2016

Dear Sir,
Thank you very much for the very nice and very detailed comments you have published on Trip Advisor following your recent stay at the Thon Hotel Bristol Stephanie.
It is always a pleasure for us to receive such positive comments from our guests. We are glad to read that you enjoyed your stay with us.

31 mei 2016 beoordeeld

Sinds lange tijd weer een paar dagen in een super fijn hotel geslapen . Ruime kamers , goede service en zeer bekwaam en vriendelijk personeel . Een aanrader . De prijs is stevig , maar is het echt waard.

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
BristolStephanie, Personal Assistant to the Area Director van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2016

Dear Madam, Dear Sir,
Thank you very much for the very nice comments you have published on Trip Advisor following your recent stay at the Thon Hotel Bristol Stephanie.

16 april 2016 beoordeeld

Voor een lang weekeinde geboekt bij Hotel Bristol.
Net buiten maar op loopafstand van het centrum is de locatie ideaal.
Keurige schone kamers, goede bedden en een prima ontbijt.
Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Zeker aan te bevelen voor een city trip.

Verbleef: mei 2015
BristolStephanie, Personal Assistant to the Area Director van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016

Dear Madam, Dear Sir,
Thank you very much for the nice comments you have published on Trip Advisor following your recent stay at the Thon Hotel Bristol Stephanie.
It is always a pleasure for us to receive positive comments from our guests. We are glad to read that you like the situation and the breakfast.

27 november 2015 beoordeeld

Vorig jaar 2 nachten overnacht met m'n vriend tijdens onze stedentrip in Brussel. Prima hotel, mooie grote en luxe kamers, fijn ontbijtbuffet en gelegen op loopafstand van leuke winkels en restaurants in de chique wijk Louiza! Vriendelijke mevrouw aan de receptie, sprak geen Nederlands, maar heb me met mijn basis Frans & Engels prima gered. Kreeg zelfs een lief compliment over mijn jurkje, altijd leuk! Het centrum kun je makkelijk bereiken via de metro, op ongeveer 5 min loopafstand. Ik zou dit hotel aanraden aan alle citytrippers!

Kamertip: Ga voor de clubroom, de upgrade was het helemaal waard!
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
BristolStephanie, PA to Area Director - Thon Hotels van Thon Hotel Bristol Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2015

Beste gast,
Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.
Christine Lear - Delord
PA to Area Director - Thon Hotels