ZenHotels.com
Beoordeeld op 24 januari 2021 via mobiele applicatie

Het hotel ligt ietwat afgelegen van het centrum, maar er zijn verschillende verbindingen met het openbaar vervoer. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi en moderne kamer, gratis koffie en thee op elke verdieping. gratis bioscoop op vaste uren op wandelafstand van Nieuwstaat en Matonge wijk die savonds zeker een culturele bezoekje waard is. Ik Kom zeker eens terug

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 26 december 2020

Hip ,modern hotel , goed gelegen.
Vriendelijke behulpzame meertalige bediening.
Wat ons aanstond was de gratis koffiebar op de verdieping, de cinema lounge, en het uitgebreid lekker ontbijt.
Doe zo verder ,zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 19 december 2019

We hadden een heel fijn verblijf in het Qbic hotel. Het personeel heeft ons zeer vriendelijk en vlot ontvangen en ons steeds goed geholpen. In de bar raak je niet uitgekeken op het mooie en gezellige interieur. De kamer was zeer ruim en voorzien van alle nodige luxe. Zelfs voor onze hond Kamiel! Zijn mand en snoepjes stonden klaar op de kamer.
Ook het ontbijt was fantastisch: verse producten, enorm veel keuze (voor ieder wat wils) en steeds goed aangevuld.
Een aanrader, wij gaan zeker terug!

Kamertip: Onze kamer aan de tuinkant was heel rustig
Datum van verblijf: november 2019
QbicHotelBrussels, General Manager van B&B HOTEL Brussels Centre Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2019

Beste,

Bedankt voor de mooie woorden en voor jullie bijdrage. We zijn altijd verheugd te zien dat onze keuzes die we hebben gemaakt in de smaak vallen bij onze gasten. Wij wensen jullie en Kamiel zeker in 2020 terug te zien zodat jullie kunnen genieten van meer zoals onze prive-cinema en onze open tuin in harte Brussel.
Hopelijk tot snel !

Beoordeeld op 21 november 2019 via mobiele applicatie

Super mooie locatie en vriendelijk personeel.
Heel veel succes en tot binnenkort.
Gezellige bar en eventueel schommelen bij de ingang.
Eigen inhouse parking.
Denk maar eens een weekend Brussel te plannen.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
QbicHotelBrussels, General Manager van B&B HOTEL Brussels Centre Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Beste. van harte bedankt voor deze mooie commentaar. Ik ben blij te lezen dat u heeft genoten van uw kort verblijf in Qbic Hotel Brussel. Altijd welkom voor een weekendje en wees maar zeker dat de koffie voor u klaar staat.
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier nu 2x geweest en hebben hier een heel prettig verblijf gehad. Het ontbijt is gewoon supergoed. 5*.Vlakbij de mooie winkels en heel centraal. Kortom we gaan hier zeker nog eens terug. We voelden ons zeer welkom mede door het vriendelijke personeel.

Datum van verblijf: juli 2018