Yves V

Een absolute aanrader!

Beoordeling van Made In Louise
5,0 van 5 bollen6 nov 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Goeie ligging van het stijlvol ingerichte hotel, ruime kamer met mooie ruime praktische badkamer.
Heerlijk uitgebreid ontbijt!
Heel vriendelijk onthaal en personeel!
Klein detail, Wij miste wel een expresso machine op de kamer. Dat koffietje ‘s morgens nog voor je je aankleed is toch heerlijk! Maar dat is iets persoonlijk!
Wij vonden het top!
Datum van verblijf: november 2022
Kamertip: Als je een parkeerplaats meeboekt, dan best koffers uitpakken en dan naar de garage. Het is een...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Martin Duchateau, Owner van Made In Louise, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 nov 2022
Dear,

Thank you for your positive feedback on your stay with us.

My Dutch is not very good so that I will answer you in English. :)

We are glad to hear that you liked the room and the bathroom, as well as the decoration of the hotel.

We try to have a maximum of choices so that our local, fresh, and organic breakfast pleases all our guests.

It is a pleasure for our staff to be at the small care with our customers.

We take note of your comment about the coffee machine. For the next time, we have an (organic) coffee machine, free of charge, and self-service in the lobby. Feel free to take your coffee in the room.

Have a nice day!

• ibis
1.0 km van Made In Louise
Meer hotels in Ixelles bekijken
Beoordeeld op 31 januari 2022

Voor de tweede keer dit jaar logeren we in dit hotel. En onze positieve indruk van de eerste keer werd geheel bevestigd. We kregen de beschikking over een ruime kamer met bad, ktraaknet en zonder één storend geluid vanuit de gang of andere kamers. Het ontbijtbuffet was voortreffelijk: goede producten, steeds tijdig aangevuld. Maar wat vooral ons hart gestolen heeft is de vriendelijkheid en de efficiëntie van de medewerkers. Toch een kleine opmerking: wanneer ze merken dat je Nederlandstalig bent, zullen de medewerkers een inspanning doen om je in je taal te woord e staan. De kennis van het Nederlands is doorgaans echter vrij beperkt, zodat het vlug blijft bij dit gebaar van goede wil. Op dit punt een klein tandje bij steken, zou van Made in Louise het perfecte hotel maken. Maar hoe dan ook, wij verheugen ons nu al op ons volgende bezoek.

Datum van verblijf: januari 2022
Martin Duchateau, Directeur général van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2022

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn te lezen dat we uw eerste positieve indruk hebben kunnen bevestigen. We beschikken inderdaad over ruime kamers en het team doet zijn uiterste best om telkens de kamers tot in de puntjes te verzorgen. We zijn ook van mening dat een goed en lokaal ontbijt essentieel is om de dag goed te starten 😉 Het doet plezier te lezen dat u het personeel zeer vriendelijk vond. Ondanks we niet Nederlandstalig zijn zal u gemerkt hebben dat het team zich wel inzet om Nederlands te praten! We kijken alvast uit naar uw volgend bezoek! Mathilde

Beoordeeld op 23 januari 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf, prima kamer en badkamer. Het ontbijt de volgende ochtend was goed, (niet heel ruim opgezet, maar ze hadden wel alles (heerlijk ritje, vers fruit)) . Het enige is wel dat t best gehorig is. Ik heb er geen last van gehad omdat ik op de bovenste etage sliep, maar ik weet niet hoe dat voor andere is. Dikke aanrader

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde alleen
Martin Duchateau, Directeur général van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2022

Thank you for your kind review! We are delighted you enjoyed your stay and that you are alreary planning to come back ;) We believe that a good breakfast is essential for a successful stay so thank you for your encouraging and positive feedback. The breakfast room has been recently renovated and soundproofing works has been done in the entire hotel. Best, Mathilde

Beoordeeld op 13 september 2021 via mobiele applicatie

Super mooie locatie, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel gevarieerd !
Parking op 3 min van hotel, gemakkelijk bereikbaar.
Mooie ingerichte en nette kamers met aangepaste zepen en shampoo van Clarins, heerlijk.
Zeker een aanrader !

Datum van verblijf: september 2021
Martin Duchateau, General Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2021

Thank you for this very special and enthusiastic review! The team is happy to read that you enjoyed your stay and that our daily commitment to give a great experience to our guests is recognized. We will be more than happy to welcome you again soon. Best, Mathilde

Beoordeeld op 9 augustus 2021

'Made in Louise' is een zeer aangenaam hotel. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk, de omgeving is aangenaam en het ontbijt verrassend lekker. We waren met groep van 9 en de hadden ruim plaats om de fietsen te stallen. Enige puntje dat we jammer vonden was dat we na 22u niets meer konden nuttigen ter plaatse. Een ruimte waar je als groep nog een pintje kan drinken zou sympathiek geweest zijn. Voordeel is dan weer dat de nachtrust beter gegarandeerd is.

Datum van verblijf: augustus 2021
Martin Duchateau, General Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Beste gast,
Dank u voor uw bericht!
We are delighted that you enjoyed the hotel and its bicycle parking area.
The hotel bar is closed after 10pm to ensure everyone's peace and quiet. However, we would be pleased to recommend you bars nearby for next time.
We hope to welcome you again on your next trip to Brussels!
Mathilde

Beoordeeld op 13 juli 2021

Ik boekte de 'charming' kamer (nummer 58) voor 1 nacht.

Wat mij direct opviel was dat de mensen van Made in Louise enorm flexibel en oprecht vriendelijk zijn. Ikzelf heb een hekel aan het fake gedoe dat ik soms zie in hotels, maar hier zijn ze echt vriendelijk en behulpzaam.
Bij het 'charming' type kan het zijn dat je een bad of douche hebt. Ik gaf de voorkeur aan een bad (af en toe eens echt relaxen, je kent dat wel eh!) en dat werd direct geregeld zonder enig gedoe. Mede daardoor geven ze jou een echt vakantie gevoel. Niet door hert bad (haha!) maar wel door het feit dat geen enkele vraag teveel is voor hen. De kamer was proper en heel rustig, ook al zit je in Brussel.
Nog een pluspunt zijn de kleine details zoals de stijl van het hotel maar ook het feit dat je gratis kan snookeren en kan schaken. Het schaakbord is een gigantisch exemplaar in hun tuin. Het klinkt belachelijk maar geef toe dat het menig schaakhart toch sneller zal doen slaan. Als je iemand die nog nooit geschaakt heeft uitleg mag geven op zo een schaakbord, is dat alleen maar een meerwaarde.
Er is voor mij maar 1 nadeel aan dit verblijf... Het feit dat ik de kamer maar voor 1 nacht geboekt heb. Dus volgende keer boek ik er nog een paar nachten bij!

Datum van verblijf: juli 2021
Martin Duchateau, Propriétaire van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Dear Sinaida V,

What a pleasure to read your extremely kind review.
We sincerely thank you for taking the time to rate us. We are delighted to hear that you loved our team as well as all the small details that make you feel at home!

We look forward to welcoming you again, and this time hopefully for longer!

The Made in Louise Team.