Gratis annuleren tot 15/07/22
Gratis annuleren tot 16/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 110
TravelocityUS$ 110
Agoda.comUS$ 131
Beoordeeld op 23 januari 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf, prima kamer en badkamer. Het ontbijt de volgende ochtend was goed, (niet heel ruim opgezet, maar ze hadden wel alles (heerlijk ritje, vers fruit)) . Het enige is wel dat t best gehorig is. Ik heb er geen last van gehad omdat ik op de bovenste etage sliep, maar ik weet niet hoe dat voor andere is. Dikke aanrader

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde alleen
Martin Duchateau, Directeur général van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2022

Thank you for your kind review! We are delighted you enjoyed your stay and that you are alreary planning to come back ;) We believe that a good breakfast is essential for a successful stay so thank you for your encouraging and positive feedback. The breakfast room has been recently renovated and soundproofing works has been done in the entire hotel. Best, Mathilde

Beoordeeld op 13 september 2021 via mobiele applicatie

Super mooie locatie, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel gevarieerd !
Parking op 3 min van hotel, gemakkelijk bereikbaar.
Mooie ingerichte en nette kamers met aangepaste zepen en shampoo van Clarins, heerlijk.
Zeker een aanrader !

Datum van verblijf: september 2021
Martin Duchateau, General Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2021

Thank you for this very special and enthusiastic review! The team is happy to read that you enjoyed your stay and that our daily commitment to give a great experience to our guests is recognized. We will be more than happy to welcome you again soon. Best, Mathilde

Beoordeeld op 9 augustus 2021

'Made in Louise' is een zeer aangenaam hotel. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk, de omgeving is aangenaam en het ontbijt verrassend lekker. We waren met groep van 9 en de hadden ruim plaats om de fietsen te stallen. Enige puntje dat we jammer vonden was dat we na 22u niets meer konden nuttigen ter plaatse. Een ruimte waar je als groep nog een pintje kan drinken zou sympathiek geweest zijn. Voordeel is dan weer dat de nachtrust beter gegarandeerd is.

Datum van verblijf: augustus 2021
Martin Duchateau, General Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Beste gast,
Dank u voor uw bericht!
We are delighted that you enjoyed the hotel and its bicycle parking area.
The hotel bar is closed after 10pm to ensure everyone's peace and quiet. However, we would be pleased to recommend you bars nearby for next time.
We hope to welcome you again on your next trip to Brussels!
Mathilde

Beoordeeld op 13 juli 2021

Ik boekte de 'charming' kamer (nummer 58) voor 1 nacht.

Wat mij direct opviel was dat de mensen van Made in Louise enorm flexibel en oprecht vriendelijk zijn. Ikzelf heb een hekel aan het fake gedoe dat ik soms zie in hotels, maar hier zijn ze echt vriendelijk en behulpzaam.
Bij het 'charming' type kan het zijn dat je een bad of douche hebt. Ik gaf de voorkeur aan een bad (af en toe eens echt relaxen, je kent dat wel eh!) en dat werd direct geregeld zonder enig gedoe. Mede daardoor geven ze jou een echt vakantie gevoel. Niet door hert bad (haha!) maar wel door het feit dat geen enkele vraag teveel is voor hen. De kamer was proper en heel rustig, ook al zit je in Brussel.
Nog een pluspunt zijn de kleine details zoals de stijl van het hotel maar ook het feit dat je gratis kan snookeren en kan schaken. Het schaakbord is een gigantisch exemplaar in hun tuin. Het klinkt belachelijk maar geef toe dat het menig schaakhart toch sneller zal doen slaan. Als je iemand die nog nooit geschaakt heeft uitleg mag geven op zo een schaakbord, is dat alleen maar een meerwaarde.
Er is voor mij maar 1 nadeel aan dit verblijf... Het feit dat ik de kamer maar voor 1 nacht geboekt heb. Dus volgende keer boek ik er nog een paar nachten bij!

Datum van verblijf: juli 2021
Martin Duchateau, Propriétaire van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Dear Sinaida V,

What a pleasure to read your extremely kind review.
We sincerely thank you for taking the time to rate us. We are delighted to hear that you loved our team as well as all the small details that make you feel at home!

We look forward to welcoming you again, and this time hopefully for longer!

The Made in Louise Team.

Beoordeeld op 5 april 2021

Tijdens een art nouveau & art deco paasweekend verbleven we in twee charming rooms met zicht op de binnentuin in dit zeer aan te bevelen top boetiekhotel nabij de Louizalaan in een aangename buurt. De bejegening van alle personeel per mail en telefoon vooraf en tijdens het verblijf zorgt voor een thuisgevoel en getuigt van een erg persoonlijke service. De kamers waren perfect schoon, ruim en mooi ingericht; de douche werkt perfect en er zijn Caudalie verzorgingsproducten. Mits een toeslag kon onze wagen in een privégarage worden gestald - zeer handig en veilig. Het ontbijt was lekker en uitgebreid en dien je nu vooraf via een checklist naar keuze samen te stellen (vers fruit, roerei,..). Het hotel werkt ook samen met take away restaurants en biedt bestek, borden en servetten aan, zodat je rustig op je kamer ook kan dineren - erg pratkisch! Bij de check-out werd nog een zakje met Galler paaseitjes als attentie meegegeven. Dit driesterrenhotel is mijn beleving een vier+ waard - als ik opnieuw in Brussel logeer in de toekomst, staat mijn keuze nu al vast!

Kamertip: Charming rooms op de vijfde etage aan de binnentuinzijde zijn zeer rustig en hebben een mooi uitzicht
Datum van verblijf: april 2021
Martin Duchateau, General Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Dear Sir,

What a pleasure to read your sweet review!
We sincerely thank you for taking the time to rate us, and for all the compliments. We are delighted to hear that you loved our many services and staff!

We look forward to welcoming you again!

The Made in Louise Team