6 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor ma 4 mrt.
Beoordeeld op 13 juli 2021

Ik boekte de 'charming' kamer (nummer 58) voor 1 nacht.

Wat mij direct opviel was dat de mensen van Made in Louise enorm flexibel en oprecht vriendelijk zijn. Ikzelf heb een hekel aan het fake gedoe dat ik soms zie in hotels, maar hier zijn ze echt vriendelijk en behulpzaam.
Bij het 'charming' type kan het zijn dat je een bad of douche hebt. Ik gaf de voorkeur aan een bad (af en toe eens echt relaxen, je kent dat wel eh!) en dat werd direct geregeld zonder enig gedoe. Mede daardoor geven ze jou een echt vakantie gevoel. Niet door hert bad (haha!) maar wel door het feit dat geen enkele vraag teveel is voor hen. De kamer was proper en heel rustig, ook al zit je in Brussel.
Nog een pluspunt zijn de kleine details zoals de stijl van het hotel maar ook het feit dat je gratis kan snookeren en kan schaken. Het schaakbord is een gigantisch exemplaar in hun tuin. Het klinkt belachelijk maar geef toe dat het menig schaakhart toch sneller zal doen slaan. Als je iemand die nog nooit geschaakt heeft uitleg mag geven op zo een schaakbord, is dat alleen maar een meerwaarde.
Er is voor mij maar 1 nadeel aan dit verblijf... Het feit dat ik de kamer maar voor 1 nacht geboekt heb. Dus volgende keer boek ik er nog een paar nachten bij!

Datum van verblijf: juli 2021
Martin Duchateau, Propriétaire van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Dear Sinaida V,

What a pleasure to read your extremely kind review.
We sincerely thank you for taking the time to rate us. We are delighted to hear that you loved our team as well as all the small details that make you feel at home!

We look forward to welcoming you again, and this time hopefully for longer!

The Made in Louise Team.

Beoordeeld op 5 april 2021

Tijdens een art nouveau & art deco paasweekend verbleven we in twee charming rooms met zicht op de binnentuin in dit zeer aan te bevelen top boetiekhotel nabij de Louizalaan in een aangename buurt. De bejegening van alle personeel per mail en telefoon vooraf en tijdens het verblijf zorgt voor een thuisgevoel en getuigt van een erg persoonlijke service. De kamers waren perfect schoon, ruim en mooi ingericht; de douche werkt perfect en er zijn Caudalie verzorgingsproducten. Mits een toeslag kon onze wagen in een privégarage worden gestald - zeer handig en veilig. Het ontbijt was lekker en uitgebreid en dien je nu vooraf via een checklist naar keuze samen te stellen (vers fruit, roerei,..). Het hotel werkt ook samen met take away restaurants en biedt bestek, borden en servetten aan, zodat je rustig op je kamer ook kan dineren - erg pratkisch! Bij de check-out werd nog een zakje met Galler paaseitjes als attentie meegegeven. Dit driesterrenhotel is mijn beleving een vier+ waard - als ik opnieuw in Brussel logeer in de toekomst, staat mijn keuze nu al vast!

Kamertip: Charming rooms op de vijfde etage aan de binnentuinzijde zijn zeer rustig en hebben een mooi uitzicht
Datum van verblijf: april 2021
Martin Duchateau, General Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Dear Sir,

What a pleasure to read your sweet review!
We sincerely thank you for taking the time to rate us, and for all the compliments. We are delighted to hear that you loved our many services and staff!

We look forward to welcoming you again!

The Made in Louise Team

Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een echte aanrader dit hotel ! Personeel dat echt bezorgd is en dat veel moeite doet om je een echt “thuis” te laten voelen. De kamers zijn eerder klein maar super comfortabel ingericht. Uitstekende bedden en fijne badkamer met kwaliteitsproducten. Zeer netjes ook. Het ontbijt met veel keuze, lekker, vers en ook de ecologische aanpak sprak ons aan. Wat dat laatste betreft : een voorbeeld voor velen ! We komen terug !

Datum van verblijf: augustus 2020
Martin Duchateau, Propriétaire van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Dear Viverm63,
I would just like to say thank you for taking the time to write this glowing review!
I will have to pass on your thanks to the whole team, each of which played their role in providing you with upstanding service and giving you the unique Made in Louise experience.
Warmest Regards,
Léa - on behalf of the Made in Louise Team

Beoordeeld op 8 maart 2020

Eigenlijk verwoord de titel perfect de sfeer van dit zeer aangenaam hotel!!
Perfect om vanuit dit hotel bv. een paar dagen Brussel te ontdekken!!!
Voor zowel zakelijk als familiaal 'n grote aanrader!!!

Datum van verblijf: maart 2020
Martin Duchateau, Directeur général van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Dear Guest,

Thank you very much for your message. We are more than happy that you have liked your stay and the concept "home away from home" at the Made in Louise.

The whole team would be glad to welcome you soon again.

Best regards

Beoordeeld op 12 oktober 2019

Prachtig hotel met uitstekende ligging. Rustige straat om te slapen. Aankleding is smaakvol. Rustige kleuren die gezelligheid uitstralen. Zeer lekker ontbijt waarbij alles aanwezig was. Wij hebben ervan genoten. We hadden een executive room en deze was heel ruim en mooi ingericht. Hier komen wij terug!

Datum van verblijf: oktober 2019