Beoordeeld op 12 oktober 2019

Prachtig hotel met uitstekende ligging. Rustige straat om te slapen. Aankleding is smaakvol. Rustige kleuren die gezelligheid uitstralen. Zeer lekker ontbijt waarbij alles aanwezig was. Wij hebben ervan genoten. We hadden een executive room en deze was heel ruim en mooi ingericht. Hier komen wij terug!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Klantvriendelijk, knus, huiselijk, schoon, gezellig, prima ontbijt, vroege check-in, late check out.
Prijs kwaliteit meer dan goed. Executive kamer was super. Openbaar vervoer om de hoek. Mooie ontbijtzaal met serre en uitzicht op binnenplaats.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2018

Een beetje huiverig voor de locatie (ver bij centrum vandaan) heb ik toch geboekt. En wat was het een aangename verrassing. Het hotelletje ligt juist fantastisch. Mooi in een chique buurt met prachtige winkels. Ook aan restaurants en leuke terrasjes ontbrak het niet. En wandelen naar hartje Brussel daarom helemaal prima.

Hotel mooi ingericht en service en medewerkers super vriendelijk. Ik kom er graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
LorianeMIL, Guest Relations Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Thank you for this nice review!
I am pleased to see you enjoy the great neighborhood with its beautiful shops, nice terraces and restaurants.
Also I am glad to see you like the decoration, the service and the staff.
Be ensured we would be pleased to welcome to back!
Sincerely,
Loriane

Beoordeeld op 11 februari 2018

Romantisch weekendje in Brussel om onze 6 jaartjes te vieren. Heel toevallig komen we in dit hotel terecht en wat een ervaring! Het is echt een pareltje! Alles is er perfect, prachtige kamer, vriendelijk personeel en wat een ontbijt! We zullen er zeker nog eens teruggaan!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 27 november 2017

Komt in de buurt van perfectie als je het mij vraagt. Wij hadden een kamer van 90€ en meer dan zijn geld waard: fris en sympathiek personeel, heel gezellig; meteen een thuisgevoel. Chapeau voor interieur!!

Datum van verblijf: november 2017