Beoordeeld op 11 februari 2018

Romantisch weekendje in Brussel om onze 6 jaartjes te vieren. Heel toevallig komen we in dit hotel terecht en wat een ervaring! Het is echt een pareltje! Alles is er perfect, prachtige kamer, vriendelijk personeel en wat een ontbijt! We zullen er zeker nog eens teruggaan!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 27 november 2017

Komt in de buurt van perfectie als je het mij vraagt. Wij hadden een kamer van 90€ en meer dan zijn geld waard: fris en sympathiek personeel, heel gezellig; meteen een thuisgevoel. Chapeau voor interieur!!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 9 november 2017

Het hotel ligt heerlijk rustig met voldoende restaurantjes e.d. in de omgeving (10 min. lopen). De kamers zijn niet heel ruim, maar buitengewoon netjes en sfeervol ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn slechts twee (betaalde) parkeerplaatsen binnen, dus als je die nodig hebt, wel even van te voren reserveren! Maar ik ga hier direct weer naar toe, als ik weer in Brussel moet zijn!

Kamertip: Ik had kamer 7. Is mij prima bevallen!
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Juist terug van een nachtje in deze mooie B&B.

Na een vlot onthaal werden we ingecheckt door een vriendelijke medewerkster.

We kregen een kamer op het tweede verdiep.
De mooi ingerichte kamer was zeer netje en proper. De badkamer had alle nodige accessoires en de zeer goeie producten van Clarins werden gewaardeerd.

Het ontbijt was zeer verzorgt en uitgebreid.

Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel is dit zeg. Echt een familiehotel waar het personeel nog de moeite doet om het je naar de zin te maken. En dat alles met een welgemeende lach. Top!

Onze kamer was sfeervol ingericht, rustige natuurkleuren en met shutters en gordijnen voor de ramen. Het bed was van uitzonderlijke kwaliteit en lekker breed voor 2 personen.

De badkamer was superschoon, de douche ruim genoeg voor 2 personen en met een regenshower. De waterdruk van de douche was perfect.

Internet is snel genoeg, zelfs als je tv-programma's wilt terugkijken via de iPad.

Het ontbijtbuffet was uitstekend, en de bacon met scrambled eggs was echt goed. Lekkere koffie ook.

De lokatie is gunstig, vlakbij openbaar vervoer. Wij hebben echter alles gelopen, ongeveer 40 minuten naar het midden van de Grand Place.

Wil je een goed restaurant op 80 meter van het hotel?
Le Chou de Bruxelles, tripadvisor nummer 1 in de wijk Ixelles.

Wel tijdig reserveren, dat kun je doen bij de receptie van het hotel....voor ons was dit de Kers Op De Taart / Icing on the Cake.

Datum van verblijf: februari 2017