Made in Louise
Hotel Neufchatel(Saint-Gilles)
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
1 november 2016 beoordeeld

Een weekendje in dit hotel verbleven met mijn vriend. Het hotel is super gezellig ingericht en je voelt je meteen thuis. Je kunt gratis fietsen lenen en het ontbijt is echt super! De kamer was vrij warm maar helaas in de winter kan de airco niet meer aan. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, er ging wat mis met mijn creditcardafschrift en kreeg een goede compensatie. Ik zou het zeker aanraden, een zeer leuk prijsje ook!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld

Leuke kamer, uiterst vriendelijk personeel, je kan in het zonnetje zitten in de tuin en je wagen aan een partijtje reuzenschaak. Vlakbij de Louiza laan en zijn vele winkels. Goede restaurants, allemaal op wandelafstand.
Ideale uitvalsbasis om even tot rust te komen en Brussel te bezoeken.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren 1 nachtje in Brussel en sliepen in het prachtige Made in Louise. Het is een schitterend onderhouden hotel met mooie kamers, een sfeervolle inrichting, zeer compleet en lekker ontbijt... Eigenlijk niets om over te klagen en simpelweg een aanrader!

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
30 oktober 2015 beoordeeld

Door werk was ik vaak in Brussel en zo ontdekte ik Elsene en St.Gilles als stadsdelen waar verrassende horeca, Art deco en detailhandel zijn te vinden. Vanuit Madeinlouise is de Louisalaan binnen handbereik. De omgeving van de Beurs, het St. Goriksplein en de St. Kathelijneplaats, zijn goed beloopbaar mits je de lift bij de rechtbank gebruikt. Na een stevige stadswandeling is het dan bijzonder aangenaam thuiskomen in de huiselijke loungeruimten van hotel Made in Louise. Het ontbijt wordt in de mooie tuinkamer geserveerd en de bedden zijn er uitstekend. De kamers zijn geen balzaal maar voldoen uitstekend.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
11 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig boutique hotel met leuk onthaal in een goeie buurt! Je kan er ook parking reserveren voor 30euro per dag. Vriendelijk personeel en heel lekker ontbijt. Kamers zijn ruim en proper, een logement zeker waard!

Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden