5 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 1 november 2016

Een weekendje in dit hotel verbleven met mijn vriend. Het hotel is super gezellig ingericht en je voelt je meteen thuis. Je kunt gratis fietsen lenen en het ontbijt is echt super! De kamer was vrij warm maar helaas in de winter kan de airco niet meer aan. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, er ging wat mis met mijn creditcardafschrift en kreeg een goede compensatie. Ik zou het zeker aanraden, een zeer leuk prijsje ook!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 9 mei 2016

Leuke kamer, uiterst vriendelijk personeel, je kan in het zonnetje zitten in de tuin en je wagen aan een partijtje reuzenschaak. Vlakbij de Louiza laan en zijn vele winkels. Goede restaurants, allemaal op wandelafstand.
Ideale uitvalsbasis om even tot rust te komen en Brussel te bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 21 februari 2016 via mobiele applicatie

We waren 1 nachtje in Brussel en sliepen in het prachtige Made in Louise. Het is een schitterend onderhouden hotel met mooie kamers, een sfeervolle inrichting, zeer compleet en lekker ontbijt... Eigenlijk niets om over te klagen en simpelweg een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2015

Door werk was ik vaak in Brussel en zo ontdekte ik Elsene en St.Gilles als stadsdelen waar verrassende horeca, Art deco en detailhandel zijn te vinden. Vanuit Madeinlouise is de Louisalaan binnen handbereik. De omgeving van de Beurs, het St. Goriksplein en de St. Kathelijneplaats, zijn goed beloopbaar mits je de lift bij de rechtbank gebruikt. Na een stevige stadswandeling is het dan bijzonder aangenaam thuiskomen in de huiselijke loungeruimten van hotel Made in Louise. Het ontbijt wordt in de mooie tuinkamer geserveerd en de bedden zijn er uitstekend. De kamers zijn geen balzaal maar voldoen uitstekend.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 11 april 2015 via mobiele applicatie

Een gezellig boutique hotel met leuk onthaal in een goeie buurt! Je kan er ook parking reserveren voor 30euro per dag. Vriendelijk personeel en heel lekker ontbijt. Kamers zijn ruim en proper, een logement zeker waard!

Datum van verblijf: maart 2015
Reistype: Reisde met vrienden