We ondersteunen de volgende browsers:

“Fijn hotel met vriendelijk personeel ”
Beoordeling van Made in Louise

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Made in Louise
Beoordeeld als nr. 1 van 16 hotels in Ixelles
16 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Fijn hotel met vriendelijk personeel ”
Beoordeeld op 17 november 2016 via mobiele applicatie

Ik heb hier nu een aantal keer overnacht, elke keer voor 1 of 2 nachten en in verschillende kamers.

Nog geen enkele kamer is mij tegen gevallen, er is elke keer voldoende loopruimte en kastruimte. De bedden liggen prima en de sanitaire faciliteiten zijn goed.

De locatie is ideaal wat mij betreft, op loopafstand van een tramhalte en op een klein half uur lopen (door leuke straten) van de Grote Markt.

Het ontbijt niet onvermeld laten, dit is erg goed verzorgd met een ruime keuze en verse producten.

Ten slotte is het personeel erg vriendelijk. Reserveringen worden altijd zeer snel bevestigd en ook aan de receptie staat altijd een vrolijk personeelslid voor je klaar.

Verbleef November, 2016, bezocht voor zaken
Schrijf een beoordeling

977 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
Eerst Nederlands
Amsterdam, Nederland
2 beoordelingen
Beoordeeld op 1 november 2016

Een weekendje in dit hotel verbleven met mijn vriend. Het hotel is super gezellig ingericht en je voelt je meteen thuis. Je kunt gratis fietsen lenen en het ontbijt is echt super! De kamer was vrij warm maar helaas in de winter kan de airco niet meer aan. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, er ging wat mis met mijn creditcardafschrift en kreeg een goede compensatie. Ik zou het zeker aanraden, een zeer leuk prijsje ook!

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
Leuven, België
3 beoordelingen
Beoordeeld op 9 mei 2016

Leuke kamer, uiterst vriendelijk personeel, je kan in het zonnetje zitten in de tuin en je wagen aan een partijtje reuzenschaak. Vlakbij de Louiza laan en zijn vele winkels. Goede restaurants, allemaal op wandelafstand.
Ideale uitvalsbasis om even tot rust te komen en Brussel te bezoeken.

• Verbleef Mei, 2016, bezocht met een partner
Belgium
35 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nuttige stemmen
Beoordeeld op 21 februari 2016 via mobiele applicatie

We waren 1 nachtje in Brussel en sliepen in het prachtige Made in Louise. Het is een schitterend onderhouden hotel met mooie kamers, een sfeervolle inrichting, zeer compleet en lekker ontbijt... Eigenlijk niets om over te klagen en simpelweg een aanrader!

Verbleef Februari, 2016, bezocht met een partner
Nijmegen, Nederland
18 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
Beoordeeld op 30 oktober 2015

Door werk was ik vaak in Brussel en zo ontdekte ik Elsene en St.Gilles als stadsdelen waar verrassende horeca, Art deco en detailhandel zijn te vinden. Vanuit Madeinlouise is de Louisalaan binnen handbereik. De omgeving van de Beurs, het St. Goriksplein en de St. Kathelijneplaats, zijn goed beloopbaar mits je de lift bij de rechtbank gebruikt. Na een stevige stadswandeling is het dan bijzonder aangenaam thuiskomen in de huiselijke loungeruimten van hotel Made in Louise. Het ontbijt wordt in de mooie tuinkamer geserveerd en de bedden zijn er uitstekend. De kamers zijn geen balzaal maar voldoen uitstekend.

• Verbleef Oktober, 2015, bezocht met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 2.2 km afstand
9HOTEL CENTRAL
nr. 9 van 199 in Brussel
4.5 van 5 bollen 1.041 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Made in Louise geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Made in Louise

Gelegenheid: Made in Louise
Adres: Rue Veydt 40, Ixelles, Brussel 1050, België (Voorheen Louise Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 16 hotels in Ixelles
Prijsklasse (per nacht): 71 € - 158 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Made in Louise 3*
Aantal kamers: 48
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotel.de, Hotels.com, HRS en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Made in Louise met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?