“Heel gezellig mooi hotelletje!”
Beoordeling van Made in Louise

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Made in Louise
Beoordeeld als nr. 1 van 15 hotels in Ixelles
1 november 2016 beoordeeld

Een weekendje in dit hotel verbleven met mijn vriend. Het hotel is super gezellig ingericht en je voelt je meteen thuis. Je kunt gratis fietsen lenen en het ontbijt is echt super! De kamer was vrij warm maar helaas in de winter kan de airco niet meer aan. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, er ging wat mis met mijn creditcardafschrift en kreeg een goede compensatie. Ik zou het zeker aanraden, een zeer leuk prijsje ook!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Made in Louise
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 mei 2016 beoordeeld

Leuke kamer, uiterst vriendelijk personeel, je kan in het zonnetje zitten in de tuin en je wagen aan een partijtje reuzenschaak. Vlakbij de Louiza laan en zijn vele winkels. Goede restaurants, allemaal op wandelafstand.
Ideale uitvalsbasis om even tot rust te komen en Brussel te bezoeken.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren 1 nachtje in Brussel en sliepen in het prachtige Made in Louise. Het is een schitterend onderhouden hotel met mooie kamers, een sfeervolle inrichting, zeer compleet en lekker ontbijt... Eigenlijk niets om over te klagen en simpelweg een aanrader!

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
30 oktober 2015 beoordeeld

Door werk was ik vaak in Brussel en zo ontdekte ik Elsene en St.Gilles als stadsdelen waar verrassende horeca, Art deco en detailhandel zijn te vinden. Vanuit Madeinlouise is de Louisalaan binnen handbereik. De omgeving van de Beurs, het St. Goriksplein en de St. Kathelijneplaats, zijn goed beloopbaar mits je de lift bij de rechtbank gebruikt. Na een stevige stadswandeling is het dan bijzonder aangenaam thuiskomen in de huiselijke loungeruimten van hotel Made in Louise. Het ontbijt wordt in de mooie tuinkamer geserveerd en de bedden zijn er uitstekend. De kamers zijn geen balzaal maar voldoen uitstekend.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
11 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig boutique hotel met leuk onthaal in een goeie buurt! Je kan er ook parking reserveren voor 30euro per dag. Vriendelijk personeel en heel lekker ontbijt. Kamers zijn ruim en proper, een logement zeker waard!

Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 2.6 km afstand
1.798 beoordelingen
op 1.8 km afstand
Pullman Brussels Centre Midi Hotel
Prijzen weergeven

In Made in Louise geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Made in Louise

Adres: Rue Veydt 40, Ixelles, Brussel 1050, België (Voorheen Louise Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 15 hotels in Ixelles
Prijsklasse: 79 € - 181 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Made in Louise 3*
Aantal kamers: 48
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, HRS en Hotel.de, dus je kunt je reserveringen bij Made in Louise met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?