“Lekker eten, prachtig kader”
Beoordeling van Le Chou de Bruxelles

Le Chou de Bruxelles
Geclassificeerd als nr. 2 van 228 Restaurants in Ixelles
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
11 januari 2018 beoordeeld

Lekker eten, prachtig kader, sympatieke bediening. En een ruime kaart zonder afbreuk te doen op de kwaliteit.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijke bediening. Het eten was ook heel vers en goed op smaak. Op get einde nog lekkere limoncello van het huis gekregen. Zeker een aanrader. Ons zien ze zeker nog terug!

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en het eten is altijd lekker. Ik kom hier al bijna een jaar wekelijks en door de lunchmenu is er altijd genoeg keuze om te eten.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Je voelt je meteen welkom. 30 verschillende mossel bereidingen... de curry is zalig. Heerlijk gegeten en goede service. Aanrader!

8 november 2017 beoordeeld

Wij gingen voor de menu waarbij er voldoende keuze was voor zowel voor-als hoofdgerecht en dessert en dat voor 32 eurotjes. Daarbij een aperitiefke en flesje wijn, meer moet dat niet zijn ... daar bovenop nog een afsluitertje van het huis. Îk vond de presentatie echter niet zo. Wel vriendelijke en snelle bediening. Maar toch had ik iets teveel het gevoel als toerist op bezoek te zijn en daardoor toch wel een minder gevoel. Kortom, het was goed maar ik zou hier niet meer terugkomen, ik denk dat er in Bxl beter te vinden is ...

Reizigers die Le Chou de Bruxelles bekeken, bekeken ook

In Le Chou de Bruxelles geweest? Deel je ervaringen!