Hoogtepunten uit beoordelingen
Meer dan de moeite, ook voor niet-wielerfanaten.

Met zijn meer dan 110m hoogte biedt de heuvel een prachtig uitzicht over de Vlaamse Ardennen ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
997lucv
Nazareth, België
via mobiele applicatie
Met auto tot op Parking !

Deze plaats is een waar monument ! Wielergeschiedenis tot en met ! Vanaf de Parking slechts een ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Pirreke
Lille, België
Lees alle 105 beoordelingen

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Bij de rondleiding van onze vrienden van Wommelgem bezochten wij de kapel op de Oudenberg en natuurlijk ook de Muur met zijn kasseien. Spijtig dat deze kuitenbijter geen rol van betekenis meer heeft in de Ronde van Vlaanderen. Vanop de kapel zakten wij langs de Muur af naar de Vesten en nadien naar de Markt van Geraardsbergen.

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

De muur van Geraardsbergen is een legende voor de wielersport. Genieten van het uitzicht en van een heerlijke mattentaart!

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ja...de legendarische muur van Geraardsbergen. Menige Ronde is hier beslist. Afzien over de kasseien die stijl omhoog gaan en waar geen einde aan lijkt te komen. Verzuring in de benen, dorst en een hoge hartslag. De Muur, nu uitgestorven, maar daarom niet minder legendarisch. Echt een "must see", voor de echte durfals zelfs op de fiets.

Beoordeeld op 3 juli 2019

We waren verwonderd na te voet de muur te overwinnen. Eens boven kwamen we aan De Kapel.
Zeer mooi, puur natuur, gewoon prachtig om eens re doen.
Achteraf zijn we nog eens lekker gaan eten in het Hemelrijk.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

De bedoeling was dit te doen per fiets maar kozen hem toch te voet te doen. Al een geluk. Dit moet je zeker doen als je daar bent. Wat een zicht als je boven bent

Datum van activiteit: juni 2019