Hoogtepunten uit beoordelingen
Ontspannen in het groen

Voor een wandeling (met hond aan de leiband), (korte) mountenbiketocht, zwemmen (binnen of buiten ... meer lezen

Beoordeeld op 3 mei 2019
FilipV639
Geraardsbergen, België
gezellig even weg

Deze plaats is ruim, makkelijk toegankelik, fijn voor de kinderen en een vakantiegevoel ... meer lezen

Beoordeeld op 19 maart 2019
klant001
Ninove, België
Lees alle 97 beoordelingen

Beoordeeld op 25 februari 2019

Alles is zelfbediening en ondermaats. Zelfs de dranken zijn niet op temperatuur gekoeld.Niet voor herhaling vatbaar dus.....

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 18 februari 2019

Dit provinciaal domein biedt voor elk wat wils: terwijl onze tieners genoten van het zwembad, ging de oudere generatie wandelen door het mooie domein. Het pad rond de vijvers is verhard en op die manier geschikt voor een kinderwagen of rolstoel.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 15 januari 2019

Zeer goed onderhouden, proper, mooie natuur, goede horeca, leuke speeltuin.Al was er op de dag van ons bezoek veel volk, gaf het toch geen overvolle indruk .

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Veel te doen,zeer goede cafetaria speelplein met zand,alsook zwembad met binnen en buitenbad , grasweide en zandstrand , looppiste a
Lsook visvijver

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

Op dit domein is er voor ieder wat wils, zwembad, zwemvijver, wandelen, speeltuin ...
goed onderhouden en betaalbaar.
Alleen het concept van het buitenbad van het Gaverbad begrijp ik niet zo goed. Piepklein en geen zicht op het meer. Een gemiste kans.

Datum van activiteit: juli 2018