“All Inclusive op topniveau”
Beoordeling van 't Abtenhuis

't Abtenhuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 62 Restaurants in Geraardsbergen
Keukens: Hedendaags
11 augustus 2019 beoordeeld

Na verschillende positieve commentaren van kennissen en vrienden besloten we op 10 augustus met een groep van 30 vrienden een zomerse avond door te brengen in 't Abtenhuis. We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen en kregen onmiddellijk een medewerker toegewezen die gedurende de hele avond voor ons gezelschap zorgde.
Jorne heeft zich - samen met de rest van het team - voortreffelijk van zijn taak gekweten. We starten de avond met uitstekende champagne en fijne amuses.
Aan tafel genoot iedereen van het kasteelmenu dat duidelijk met verse producten en veel liefde werd klaargemaakt.
De witte en rode wijn die royaal geschonken werd tijdens de maaltijd, paste perfect bij de geserveerde gerechten.
Tot slot genoten we nog van een streekbier of een afzakker en reden we tevreden - met de bus - opnieuw naar huis.
Tot een - zekere - volgende keer !!

Datum van bezoek: augustus 2019

27 juli 2019 beoordeeld

Het was heel lang geleden dat we d'er nog eens geweest waren maar sinds er nieuwe uitbaters in de zaak gekomen zijn hoorden we nogal goeie dingen over hun aanpak , dus... op een zwoele vrijdagavond wij richting Geraardsbergen. Op het gezellige terras dronken we zoals alle andere gasten een aperitief, de zaal binnen zat voor meer dan de helft vol en we bestelden er het kabeljauwhaasje met King Crab (à € 32 pp) en een Fles Rosé (à € 22) . De porties waren rijkelijk groot maar misten volgens onze mening een beetje finesse. We hebben n.l. liever kwaliteit dan kwantiteit. Als désert koos één van ons voor een coupe huis-bereide ijs creme met advocaat. Lekker maar inspiratieloos . Kostprijs voor dit alles € 102. Het personeel is echt vriendelijk en correct. In de zaal ontbreekt het echter aan een beetje gezellige achtergrondmuziek wat in veel restaurants nogal frequent voor komt.

Datum van bezoek: juli 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 4e maal genoten wij van het vegetarisch menu, maar deze keer had de kok zich overtroffen qua variatie in smaken en kruiden, een opwaartse evolutie. Supervriendelijke bediening .

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld

Zeer lekker . Prijs / kwaliteit verhouding zit heel goed . Vriendelijk personeel en mooi en verzorgd kader

Datum van bezoek: juni 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige formule zowel lunch als menu s’avonds al geprobeerd . De ideale plek om te komen in compagnie! Heel lekkere gerechten, van hapje als starter tot de koffie op het eind heel verzorgd! Vriendelijk personeel ! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die 't Abtenhuis bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen
Deux-Acren, Hainaut Province

In 't Abtenhuis geweest? Deel je ervaringen!