TripAdvisor

't Abtenhuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 62 Restaurants in Geraardsbergen
Keukens: Hedendaags
2 juli 2019 beoordeeld

Zeer lekker . Prijs / kwaliteit verhouding zit heel goed . Vriendelijk personeel en mooi en verzorgd kader

Datum van bezoek: juni 2019

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige formule zowel lunch als menu s’avonds al geprobeerd . De ideale plek om te komen in compagnie! Heel lekkere gerechten, van hapje als starter tot de koffie op het eind heel verzorgd! Vriendelijk personeel ! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een juist dat ietskes meer restaurant. Vlotte en heel vriendelijke bediening. Het eten was heel lekker. We kozen voor de menu met aangepaste wijnen. Ze komen vlotjes rond met de wijn.

Datum van bezoek: juni 2019
21 mei 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten en onze kindjes (gluten- en lactose-intolerant) werden werkelijk in de watten gelegd. Een unieke ervaring!

Datum van bezoek: mei 2019
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker, prijs kwaliteit +++++
Heel vriendelijke bediening met nodige uitleg over eten en wijn en het blijft niet bij een glaasje

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die 't Abtenhuis bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen
Deux-Acren, Hainaut Province

In 't Abtenhuis geweest? Deel je ervaringen!