“Zalige menu”

't Abtenhuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 62 Restaurants in Geraardsbergen
Keukens: Hedendaags
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een juist dat ietskes meer restaurant. Vlotte en heel vriendelijke bediening. Het eten was heel lekker. We kozen voor de menu met aangepaste wijnen. Ze komen vlotjes rond met de wijn.

Datum van bezoek: juni 2019

21 mei 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten en onze kindjes (gluten- en lactose-intolerant) werden werkelijk in de watten gelegd. Een unieke ervaring!

5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker, prijs kwaliteit +++++
Heel vriendelijke bediening met nodige uitleg over eten en wijn en het blijft niet bij een glaasje

2 mei 2019 beoordeeld

Na zovele malen nog steeds lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening.
We gaan zeker nog terug.

22 april 2019 beoordeeld

schitterende locatie en ruime zeer toegankelijke parking. Ideaal voor een gezellig en lekker familiediner. Verbazend hoe zaakvoerster Lieve al een paar decennia dergelijk verzorgd all-in (en in 't Abtenhuis is dit inderdaad 'all in' !) menu weet uit te werken en dit vervolgens met stijl weet te serveren ... chapeau !

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die 't Abtenhuis bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen
Deux-Acren, Hainaut Province

In 't Abtenhuis geweest? Deel je ervaringen!