“Heerlijk gegeten”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niks op aan te merken. Heel goede ervaring gehad hier. Eten was voortreffelijk. Aan de dure kant maar zeker waard.

Datum van bezoek: juli 2020

28 juni 2020 beoordeeld

Correcte ontvangst zonder veel omhaal. Leuk ingericht. Het maandmenu was goed en gevarieerd maar heel erg veel zout (bleef nog lang op de tong branden) maar vooral zeer slechte acoustiek waardoor iedereen nog luider begon te praten etc. Bediening was nauwelijks verstaanbaar (niet echt geholpen met maskertje). Niet voor een warm vertrouwelijk gesprek. Een wand of vloertapijtje zou wonderen kunnen doen.
Prijzig.

Datum van bezoek: juni 2020
MDW1973, Eigenaar van 't Grof Zout, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Beste, door de huidige toestand is het inderdaad een probleem om de mensen op een "spontane" manier te ontvangen met zo'n mondmasker. Jassen moeten zelf weggehangen worden, en een praatje maken met een mondmasker is helemaal niet hetzelfde. Er zijn inderdaad avonden waar sommige gezelschappen nogal enthousiast zijn en hierdoor gaan andere mensen ook luider praten. Het kan ook anders - ook al is het restaurant volzet. Tijdens weekdagen is het meestal rustiger. Grof zout wordt een beetje op de boter gedaan en ook bovenop onze foccacia. Voor de rest worden onze gerechten normaal gekruid en hebben we hier nog geen reactie op gekregen dat het te zout zou zijn. Natuurlijk heeft iedereen een eigen smaak en kan het zijn dat U gewoonlijk minder zout gebruikt. Zoutarme gerechten kunnen bij de reservatie gevraagd worden. Wij werken uitsluitend met verse en kwaliteitsvolle producten die à la minute worden bereid en naar onze mening hebben we een prima prijs/kwaliteit verhouding. De keuze van de dranken hebt U zelf in de hand, maar ook bij onze menuwijnen willen we een kwaiteitsvolle wijn aanbieden. We hebben een ruime keuze op onze wijnkaart. Momenteel te raadplegen op onze site aangezien we geen menukaarten meer mogen aanbieden. Dit geeft ook al een heel andere beleving, nietwaar, naar de menukaart kijken op de gsm. Hopelijk mogen wij U op een andere keer nog eens verwachten, misschien op ons terras bij goed weer.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen het 5-gangen menu en dat was heel lekker.
De bediening verliep aanvaardbaar vlot niettegenstaande alles door 1 persoon gedaan werd.
Klassieke aangename setting.

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Stemmen alles af op jouw wensen en voorkeuren. Vanaf hun aankomst tot vertrek hebben wij ons niets moeten aantrekken van decoratie, ontvangst van onze gasten, bediening, culinaire aspecten of opruiming. We hebben met andere woorden zorgeloos van het feest kunnen genieten en dit tegen een zeer eerlijke en schappelijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een locatie in een zijstraat van centrum Geraardsbergen, ligt het restaurant vrij centraal. Parkeren in de buurt is vrijwel nooit een probleem.
De oude elementen van het huis werden naadloos geïntegreerd in het modern ogend interieur. Het zorgt meteen voor een gezellige sfeer.
Als je van Champagne houdt, laat dan De Zwarte Parel niet aan je voorbijgaan. Deze Belgische mousserende wijn gemaakt volgens de Methode Traditionelle zal zeker bekoren.
De keuken zou ik omschrijven als puur en vers. Wij kiezen doorgaans voor het chef’s menu in 4 gangen (3 en 5 kan ook): pareltjes op het bord, een veelheid en variatie aan smaken en correct geprijsd. De porties zijn naar mijn gevoel perfect: niet té groot zodat je nog genoeg honger voor én zin hebt in de volgende gang enerzijds, voldoende om zonder honger en met een voldaan gevoel huiswaarts te gaan anderzijds.
De bediening is professioneel en correct vriendelijk.
Enig minpuntje is de akoestiek wanneer het restaurant druk bezet is. Dit houdt ons echter niet tegen om keer op keer terug te komen.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 't Grof Zout bekeken, bekeken ook

Geraardsbergen, Oost-Vlaanderen

In 't Grof Zout geweest? Deel je ervaringen!