“Klasse”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen het 5-gangen menu en dat was heel lekker.
De bediening verliep aanvaardbaar vlot niettegenstaande alles door 1 persoon gedaan werd.
Klassieke aangename setting.

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Stemmen alles af op jouw wensen en voorkeuren. Vanaf hun aankomst tot vertrek hebben wij ons niets moeten aantrekken van decoratie, ontvangst van onze gasten, bediening, culinaire aspecten of opruiming. We hebben met andere woorden zorgeloos van het feest kunnen genieten en dit tegen een zeer eerlijke en schappelijke prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een locatie in een zijstraat van centrum Geraardsbergen, ligt het restaurant vrij centraal. Parkeren in de buurt is vrijwel nooit een probleem.
De oude elementen van het huis werden naadloos geïntegreerd in het modern ogend interieur. Het zorgt meteen voor een gezellige sfeer.
Als je van Champagne houdt, laat dan De Zwarte Parel niet aan je voorbijgaan. Deze Belgische mousserende wijn gemaakt volgens de Methode Traditionelle zal zeker bekoren.
De keuken zou ik omschrijven als puur en vers. Wij kiezen doorgaans voor het chef’s menu in 4 gangen (3 en 5 kan ook): pareltjes op het bord, een veelheid en variatie aan smaken en correct geprijsd. De porties zijn naar mijn gevoel perfect: niet té groot zodat je nog genoeg honger voor én zin hebt in de volgende gang enerzijds, voldoende om zonder honger en met een voldaan gevoel huiswaarts te gaan anderzijds.
De bediening is professioneel en correct vriendelijk.
Enig minpuntje is de akoestiek wanneer het restaurant druk bezet is. Dit houdt ons echter niet tegen om keer op keer terug te komen.

Datum van bezoek: juni 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Om onverklaarbare redenen, zijn we hier vele jaren niet meer komen eten. Gisteren echter opnieuw langs geweest en meteen beseft wat we al die jaren gemist hebben !!! Nog steeds die vlotte en aangename bediening. :) Interieur en exterieur mooier en gezelliger geworden. :) Prijs/kwaliteit correct. :) TOP-restaurant met TOP-gerechtjes. :) :) :) Hier komen we opnieuw (zoals vroeger) regelmatig terug.

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld

Heel lekker eten waar de smaken goed samenkomen. We namen de chef's menu en kregen altijd woordje uitleg over wat er op ons bord lag. Met aangepaste wijnen die steeds werden bijgevuld. Het kaasbord lijkt weinig maar is een topper! Samen met het hoofdgerecht een goede aanvulling op een topmenu.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 't Grof Zout bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen

Geraardsbergen, Oost-Vlaanderen

In 't Grof Zout geweest? Deel je ervaringen!