TripAdvisor

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 juli 2019 beoordeeld

Om onverklaarbare redenen, zijn we hier vele jaren niet meer komen eten. Gisteren echter opnieuw langs geweest en meteen beseft wat we al die jaren gemist hebben !!! Nog steeds die vlotte en aangename bediening. :) Interieur en exterieur mooier en gezelliger geworden. :) Prijs/kwaliteit correct. :) TOP-restaurant met TOP-gerechtjes. :) :) :) Hier komen we opnieuw (zoals vroeger) regelmatig terug.

Datum van bezoek: juli 2019

30 juni 2019 beoordeeld

Heel lekker eten waar de smaken goed samenkomen. We namen de chef's menu en kregen altijd woordje uitleg over wat er op ons bord lag. Met aangepaste wijnen die steeds werden bijgevuld. Het kaasbord lijkt weinig maar is een topper! Samen met het hoofdgerecht een goede aanvulling op een topmenu.

Datum van bezoek: juni 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verzorgd restaurant voor speciale gelegenheden. De kaart is altijd heel verfijnd en smaakvol samengesteld. Zeer vriendelijke uitbaters met een passie voor de betere keuken. Een echte aanrader !

Datum van bezoek: november 2018
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond zéér lekker gegeten in 't Grof Zout. Qua smaak mooi uitgebalanceerde borden met als afsluiter één van de beste desserts dat ik dat laatste jaren al heb gegeten. En de wijnen pasten ook perfect bij de verschillende gangen hetgeen volgens mij wijst op een keuken en zaal die goes op mekaar zijn afstemd en van hoog niveau zijn.

Datum van bezoek: maart 2019
3 maart 2019 beoordeeld

Geboekt voor een verjaardagsfeest voor 10 personen. We kozen voor het maandmenu met aangepaste wijnen of bieren. De menukaart op tafel, met een link naar de jarige, getuigde van een lieve attentie. De opgediende gerechten waren subliem, met perfecte cuisson, kruiding; echte smaakbommetjes. De bierliefhebbers genoten van het aanbod aan aangepaste bieren die perfect pasten bij de verschillende gerechten. Kortom, een top avond. Proficiat aan de chef voor de overheerlijke gerechten, alsook aan de attentievolle bediening door de gastvrouw,. We komen zeker terug !

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die 't Grof Zout bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen

Geraardsbergen, Oost-Vlaanderen

In 't Grof Zout geweest? Deel je ervaringen!