TripAdvisor

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 november 2018 beoordeeld

geen woorden te beschriven hoe lekker het was en verzorgd
Ik kom zeker en vast terug
Het was af ;) ;) ;)

Datum van bezoek: november 2018

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is professioneel en zeer vriendelijk, zeer lekker gegeten ! Zeer verfijnd en kwaliteitsvol ! Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 juli 2018 beoordeeld

We hadden een familiefeest voor 15 personen. Zeer lekker, zeer vers en fantastisch eten en drinken. Zeer vlotte en zeer vriendelijke bediening ! Er werden aanpassingen gedaan voor kinderen of vegetariërs of personen die geen fruit lusten en de hapjes en de aperitief konden we langer doen duren. Wij kozen om binnen te eten, maar we konden buiten de aperitief nemen en de hapjes. Tussen de gerechten door konden we ook buiten gaan en wij zelf bepaalden het uur om naar huis te gaan. Echt zijn geld waard. Zeker niet duur voor al het lekkers dat je krijgt. De gerechten en de hapjes zien er zeer lekker uit en smaken top. Een topadresje dus, er zeker gaan. Wij gaan er zeker terug !

Datum van bezoek: juli 2018
12 juli 2018 beoordeeld

het suggestiemenu was heerlijk. We gingen tijdens de middag op een vrijdag en zaten er helemaal alleen, wat jammer want het is zeker de moeite waard

Datum van bezoek: december 2017
24 mei 2018 beoordeeld

Een week geleden alweer genoten van de Chef's Menu. Een variatie van lekkere producten op elk bord maar zonder overdaad. Zeebaars, koningsbrasem of eend...alles perfect op smaak gebracht. Ook genoten van de geselecteerde bieren.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die 't Grof Zout bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen

Geraardsbergen, Oost-Vlaanderen

In 't Grof Zout geweest? Deel je ervaringen!