“Een echte aanrader ”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is professioneel en zeer vriendelijk, zeer lekker gegeten ! Zeer verfijnd en kwaliteitsvol ! Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

22 juli 2018 beoordeeld

We hadden een familiefeest voor 15 personen. Zeer lekker, zeer vers en fantastisch eten en drinken. Zeer vlotte en zeer vriendelijke bediening ! Er werden aanpassingen gedaan voor kinderen of vegetariërs of personen die geen fruit lusten en de hapjes en de aperitief konden we langer doen duren. Wij kozen om binnen te eten, maar we konden buiten de aperitief nemen en de hapjes. Tussen de gerechten door konden we ook buiten gaan en wij zelf bepaalden het uur om naar huis te gaan. Echt zijn geld waard. Zeker niet duur voor al het lekkers dat je krijgt. De gerechten en de hapjes zien er zeer lekker uit en smaken top. Een topadresje dus, er zeker gaan. Wij gaan er zeker terug !

Datum van bezoek: juli 2018
12 juli 2018 beoordeeld

het suggestiemenu was heerlijk. We gingen tijdens de middag op een vrijdag en zaten er helemaal alleen, wat jammer want het is zeker de moeite waard

Datum van bezoek: december 2017
24 mei 2018 beoordeeld

Een week geleden alweer genoten van de Chef's Menu. Een variatie van lekkere producten op elk bord maar zonder overdaad. Zeebaars, koningsbrasem of eend...alles perfect op smaak gebracht. Ook genoten van de geselecteerde bieren.

Datum van bezoek: mei 2018
5 maart 2018 beoordeeld

Had er al veel over gelezen en ik moet zeggen dat het een topavond was. De gastvrouw is heel correct maar blijft toch op de achtergrond. Ze staat alleen in het restaurant en alles verloopt vlotjes. Het eten was heel lekker en fijn, het zijn niet te grote porties maar zeker voldoende. Een leuk adresje in de buurt. Als ik toch een minpuntje moet geven, in het begin van de avond was het wel wat rumoerig qua acoustic maar naarmate de avond vorderde ging het beter. Maar aangezien dit kleine minpuntje is dit zeker een aanrader.
We komen terug ;-)

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die 't Grof Zout bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen

Geraardsbergen, Oost-Vlaanderen

In 't Grof Zout geweest? Deel je ervaringen!