“citytrip met echtgenote”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner
25 september 2020 beoordeeld

Kort gezegd: lekkere steak met lekker slaatje, goeie crock. Snelle service. Maar: rommel, rommel, rommel... Van deze zaak is zoveel meer te maken. Eerlijke prijs voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: september 2020

25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op woensdag zijn veel restaurants gesloten in Geraardsbergen. Middelmatig kader en bediening, eten was OK.

Datum van bezoek: september 2020
24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had de pasta kip curry, heel lekker. Mijn vriend de home made burger, die was niet zo speciaal.
We zaten vrij dicht bij de keuken en helaas hadden we op de achtergrond de hele tijd het geluid van een machine die stond te draaien in de keuken, niet zo heel aangenaam, spijtig...

Datum van bezoek: september 2019
20 juli 2019 beoordeeld

na een fietstocht van Braine-la-leud naar Geraardsbergen aan deze zaak gestopt om iets te eten en te drinken.
Op het terras aan de straatkant genoten van een lekkere croque-madame!
Mijn verrassing was groot toen ik binnen ging betalen....is dit een grote zaak zeg!
Gezien het aanwezige cliënteel kan ik alleen maar besluiten dat het daar voor de meeste dingen wel in orde moet zijn.
Het roomijs kom ik zeker nog eens proberen.

Datum van bezoek: juli 2019
18 februari 2019 beoordeeld

Wij reserveerden hier met 14 personen en werden heel hartelijk ontvangen - wat niet altijd evident is met een grote groep. We mochten vrij kiezen van de kaart (ook niet evident - meestal wordt er gevraagd de keuze tot een viertal gerechten te beperken). De brasseriekaart is niet echt uitgebreid, maar bevat wel voor elk wat wils. De gerechten waren smakelijk en verzorgd. Prijs-kwaliteit was dit méér dan in orde!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Brasserie Sofie bekeken, bekeken ook

Deux-Acren, Hainaut Province

In Brasserie Sofie geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.