“Niet schoon”
Beoordeling van Vispaleis

Vispaleis
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Hoek van Holland
20 maart 2020 beoordeeld

Verleden week was het erg rustig in het restaurant. Toch nog vieze niet schoongemaakte tafels. Lege tafels vol met visresten en dit is niet de eerste keer. Lekkerbek;vooral een harde korstlaag. De vis was keihard. Vraag niet om een kom sla want dan schrik je van de prijs,Er loopt weer ander personeel en niet de gezelligste. De dame zat lekker op haar bips en de tafels bleven vies. Ook de grond is niet proper. Ik snap niet dat het hier nog druk is.

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal een uur moeten wachten want ze waren toevallig de bestelling vergeten. We hadden een mix vis, 4 haringen, een patat met mayonaise, kroket en 4 frisdranken besteld. De mix vis kregen wij na een half uur. Het frituurvet droop er nog van af. De garnalen werd met een vergrootglas gezocht, 1 garnaal zei wel gedag en de rest was surimi garnalen. Na een uur geduldig wachten, hadden wij de haringen en kroket nog niet gekregen en vroegen of wij die mochten meenemen. Uiteindelijk haringen mee en de kroket die wou geloof ik niet mee. Voor dat bedrag hadden wij bij andere viszaken echt heerlijk en meer dan voldoende gegeten en nog binnen dat uur. Wat een bijzondere belevenis, nooit meer !!

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gekruide kibbeling gegeten...royaal gevuld bakje met ravigottesaus.
Schone zaak en vriendelijk personeel.
Al druk op een mooie zonnige dag

22 februari 2020 beoordeeld

Nooit meer......hoe durven ze 12,50 te vragen voor een hamburger menu? Een patatje met een broodje hamburger ( lees.... alleen een broodje met vlees want er zat geen sla geen ui niets op) .
Het menu was niet eens aangekleed met salade.
Patat was niet echt warm.
Daarnaast waren de mosselen ook niet lekker.
Nee helaas krijgt het vispaleis geen sterren van mij!

Datum van bezoek: februari 2020
18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier alleen maar cappuccino gedronken maar deze locatie heeft buiten het eten(vis) de nodige plussen.
Veel grote ramen waardoor je leuk de scheepvaart kunt volgen.
Net personeel, binnen ziet er netjes uit.
We hadden geen tijd om hier wat te eten, maar een volgende x komt er zeker.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Vispaleis bekeken, bekeken ook

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In Vispaleis geweest? Deel je ervaringen!