“Prima”
Beoordeling van Expo Unicum

Expo Unicum
Reserveren met
Expo Unicum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 38 Restaurants in Hoek van Holland
Keukens: Nederlands
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten en gedronken. Zaten binnen vol vanwege feestje, dus buiten gegeten. Was eigenlijk iets te koud. Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en flesje wijn voor € 115,-. Komt overeen met de kwaliteit die je daarvoor mag verwachten. We komen zeker nog een terug om binnen te eten en dan wat meer te genieten.

Datum van bezoek: oktober 2018

24 september 2018 beoordeeld

Prima modern restaurant. Bediening is laks. We hebben er geluncht met lekkerbek, frites en salade. Perfect. Mooi om grote schepen uit Rotterdam te spotten.

23 september 2018 beoordeeld

We hadden op het laatste moment gebeld of er plek was voor 8 personen! Terwijl ze eigenlijk vol zaten toch voor ons moeite gedaan en een prachtige plek gecreëerd met super uitzicht. Heerlijk gegeten en zeer gastvrije bediening. Topavond gehad

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en fijn zitten, kinderen waren ook welkom en zijn met een ijsje extra in de watten gelegd!

15 september 2018 beoordeeld

Een leuk restaurant aan de Waterweg. Mooi uitzicht. Ze hebben er binnen en buiten. Geen ingewikkelde kaart. Gezellig personeel. Betaalbaar.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Expo Unicum bekeken, bekeken ook

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In Expo Unicum geweest? Deel je ervaringen!