Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
Travelocity
eDreams
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Voor de duidelijkheid.... Hier is het echt trappen lopen. Ben je slecht ter been, ga hier dan NIET naar toe. De locatie ligt op ca. 3 min. met de auto van het strand. Wil je dit lopen dan dien je er rekening mee te houden dat je een geoefende loper moet zijn, van het strand terug naar de appartementen is het namelijk echt stijl omhoog. (met een kleine auto als een KIA Picanto o.i.d. in versnelling 1) Is dit allemaal geen probleem dan heb je te maken met een prachtig en super mooi aangelegd en prachtig onderhouden kleinschalig complex. De architect heeft hier echt werk van gemaakt, bekijk de foto’s op de diverse websites maar. In totaal 20 appartementen. Mooi zwembad met prima ligbedden met dikke matrassen. Mooie tuin en geweldig uitzicht over de zee. In de appartementen is alles aanwezig en zijn schoon. Bedden zijn prima. Wij hadden een ietwat kleine badkamer maar wat maakt het uit, daar ben je maar even. Alle medewerkers, niemand uitgezonderd, zijn geweldig. Iedereen wil je helpen en er voor zorgen dat je het naar je zin hebt. Een speciale vermelding moet het restaurant hebben waar ’s morgens het ontbijt wordt geserveerd, dit is verre van standaard Grieks! TOP, eigenlijk is alles te krijgen wat je wenst en daarnaast in de keuken nog een ploeg beschikbaar die van alles kan voorzien. Speciaal wil ik hier Edmund, een veel talige humorvolle en keihard werkende Albanees, noemen, wat een lieve en geweldige kerel! Ik denk dat de eigenaar en zijn vrouw niet in de gaten hebben wat voor veelzijdig man hij is. Het restaurant draait op deze man, voor hem kom je echt terug. Prima adviezen en probeert je niet iets aan te smeren. Daarnaast kun je bij hem terecht met al je vragen over tochtjes in de omgeving. Om te dineren moet je ’s avonds zeker het restaurant eens proberen, traditionele Griekse keuken maar dan op een moderne wijze gemaakt door een van de top 10 koks van Griekenland. Deze dame (de kok dus) heeft bij de beste chefs over heel de wereld gewerkt. Het is een lust voor het oog en…. Probeer het zelf maar! Prijzen van het eten in de El resto-bar liggen ongeveer een derde hoger dan beneden in het dorp maar je het hier dan wel te maken met de Herman den Blijker van Griekenland, dan mag dit toch ook?! Voor ons gaat deze locatie, bij wijze van uitzondering, op het lijstje van potentiele terugkomers. Een echte topper!
Aanvullende info: In het dorp zijn vele tavernes en het strand heeft genoeg ligbedden, indien je voor 12.00uur bent, daarna komen de Grieken zelf kan het zeker in de weekends wat drukker zijn.

Kamertip: Tuinzicht kamers liggen iets rustiger m.b.t. afstand tot het zwembad.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Geweldige liging en uitzicht.
Prachtige natuur.
Tegen een helling gebouwd met weg tussen de apartemenen en restaurant.
Rustig en sfeervol. Auto onmisbaar.
Restaurant ook prima, in hogere segment .
Ontbijt ook heel goed.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 mei 2017 via mobiele applicatie

Ons verblijf in Agapitos villas is meer dan aangenaam. Comfortabel appartement en elke dag uitstekende service van met name Edmund en Flora die zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid met elke dag ander zelfgemaakt gebak. Je hoeft hier niet weg, maar Pilion is zo mooi, dat moet je zeker niet onontdekt laten.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 5 september 2016 via mobiele applicatie

Ik ga Agapitos missen. Samen met mijn vriendin was ik hier 2 weken. Grootste pluspunten: adembenemend uitzicht (vanaf restaurant, zwembad en kamer), redelijk kleinschalig en rustig (als je daar van houdt) zeer goed restaurant, ruime kamers, fijn zwembad en de zee op loopafstand. En het personeel dat oprecht erg aardig en behulpzaam is en er alles aan doet om je een fijne vakantie te bezorgen.

Geen Nederlander tegen gekomen op Pelion, was ook wel eens leuk. Vooral Engelsen, Duitsers en toeristen uit omringende landen van Griekenland.

Het weer moet wel goed zijn, want anders is er betrekkelijk weinig leuks te doen in de omgeving. Gelukkig zit dat (zeker in de zomer wel goed), al kan het wat wisselvallig zijn agv. de nabije 'bergen'. Als het sporadisch bewolkt of regenachtig is, is dat meestal s nachts of in de ochtend en trekt het daarna open.

Aanraders, zeker voor snorkelaars: bezoek aan het strand Papa Nero en een boottocht met speedboat langs de stranden en grotten (o.a. langs Fakistra en Mylopotamos). Je kunt dit bij het toeristenbureau in het centrum van Agios Ioannis boeken voor €30 per persoon.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2016

Geweldige hotelervaring, overdreven vriendelijk personeel, en uitstekende keuken in het restaurant.

Er zijn handdoeken voor de badkamer, en aparte strandlakens die je mag meenemen naar het strand, en dagelijks worden gewassen! Een pluspunt.

Naar Griekse normen bijzonder uitgebreid ontbijtbuffet, speciale koffie, een eitje naar keuze? Allemaal vers op bestelling, inbegrepen in de prijs, en met de grootste glimlach gepresenteerd.

De ligging is perfect net buiten de drukte van het bruisende Agios Ioannis, maar op slechts 5 minuutjes er vandaan...

Zowel het zwembad als de bar/restaurant hebben een fenomenaal uitzicht over de zee, door de hogere ligging.

Vermoedelijk het beste hotel in de streek!

Kamertip: Een auto is een must om de omgeving te verkennen!
Datum van verblijf: juli 2016