“Een heerlijke en eerlijke maaltijd”
Beoordeling van Cafe d'Ouwe Tak

Cafe d'Ouwe Tak
Geclassificeerd als nr. 6 van 13 Restaurants in Blaricum
Keukens: Nederlands
20 maart 2020 beoordeeld

Onze oude buurvrouw is geboren in Blaricum en wilde graag nog eens een keertje terug naar d'Ouwe Tak. Dus hebben wij haar op een dinsdagavond meegenomen naar dit oer-Hollandse restaurant. En dat is prima bevallen. We werden zeer welkom geheten door de "Amsterdamse" gastvrouwen en mochten met z'n drietjes aan de stamtafel plaatsnemen, met uitzicht op het biljart en de rest van het restaurant. De keuze op de menukaart was heel goed en we hebben fantastisch gegeten. Echt eerlijke Hollandse gerechten, een super malse biefstuk met pepersaus en ik had kalfslever met spek en ui. HEERLIJK!

Datum van bezoek: maart 2020

13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede en leuke bediening op alle wensen word goed gereageerd menu is uitstekend en zeer goed.

Datum van bezoek: januari 2020
10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening uitstekend maaltijden zijn uitstekend en is prijstechnisch goed is voor herhaling vatbaar .

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geborreld en aansluitend heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader. Vriendelijk en gemoedelijk.

Datum van bezoek: november 2019
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is goed geen commentaar te geven is voor herhaling vatbaar zal deze aan vrienden en kennissen doorgeven

Datum van bezoek: november 2019
1969Marise, Eigenaar van Cafe d'Ouwe Tak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Leuk! Bedankt voor de mooie reactie! Tot volgende keer!!

Reizigers die Cafe d'Ouwe Tak bekeken, bekeken ook

Blaricum, Noord-Holland
Blaricum, Noord-Holland

Hilversum, Noord-Holland
Laren, Noord-Holland

In Cafe d'Ouwe Tak geweest? Deel je ervaringen!