“Nieuwe geslaagde faciliteit bij Chapeau”
Beoordeling van Bistrot Chapeau

Bistrot Chapeau
Geclassificeerd als nr. 10 van 13 Restaurants in Blaricum
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet creatief zijn, ook in een moeilijke tijd. Nu alle restaurants op last van de overheid ivm het Corona virus tijdelijk op slot gaan, komt Chapeau een nieuwe formule: bied de top- gerechten aan via catering. Resultaat: thuis super lekker genoten van het succesnummer kreeft thermidor. Gerechten voorzien van een persoonlijke brief worden gebracht of zelf gehaald (verstandig) bij het restaurant, waar een veilige afstand wordt bewaard. Eigen koffie met een verse Madeleine toe.
Succes met deze geweldige service.

Datum van bezoek: maart 2020

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze tweede ervaring is nog slechter dan de eerst. Helaas! Het probleem zit echt in de bediening, zo arrogant.
Blijkbaar heeft deze “gastvrouw” daar maling aan.

Datum van bezoek: maart 2020
5 februari 2020 beoordeeld

Fijne ambiance, zeer vriendelijke bediening en een uitstekend driegangenmenu! Van alles genoten met mijn dochter. Echt een aanwinst voor Blaricum!

Datum van bezoek: februari 2020
18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gedineerd met vrienden in bistro sfeer. Het geserveerde menu du marché bood voldoende keuze en smaak variëteiten. Vooraf goede zalm gevolgd door perfect gegaarde fazant en mabré van crèpes toe. Alles vriendelijk geserveerd door het echtpaar dat deze bistro vol overtuiging en liefde exploiteert. Ondanks een wisseling van wijn leverancier nog volop keuze uit de kaart waarop prachtige wijnen tegen redelijke prijs aangeboden.

Datum van bezoek: januari 2020
9 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant, de bediening uitstekend zo’n gezellige gastvrouw, heel erg attent! We zaten aan de aanschuiftafel met allemaal vrienden! Vanavond hadden we zeebaarsfilet met hollandse garnalen en allemaal heerlijke groenten!!!
Zeker een aanrader!
Ik hoorde dat ze elke donderdag een aanschuiftafel hebben voor maar €17,50.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bistrot Chapeau bekeken, bekeken ook

Laren, Noord-Holland
Blaricum, Noord-Holland

Blaricum, Noord-Holland

In Bistrot Chapeau geweest? Deel je ervaringen!