“Lekker”
Beoordeling van The Thirsty Pig Phu Quoc

The Thirsty Pig Phu Quoc
Geclassificeerd als nr. 3 van 32 Restaurants in Ong Lang
29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie liepen we hier voorbij omdat ik het meer een snackbar vond dan wat anders. Op de kaart blijkt echter dat ze ook Vietnamees eten hebben (naast pasta, hamburgers etc) en dat was lekker. Noodles met kip en kip in zoetzure saus. Rekening voor 3 gerechten + 4 drankjes: 395.000

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die The Thirsty Pig Phu Quoc bekeken, bekeken ook

Ong Lang, Phu Quoc Island
Ong Lang, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

In The Thirsty Pig Phu Quoc geweest? Deel je ervaringen!