TripAdvisor

Lotus Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 33 Restaurants in Ong Lang
Keukens: Street food
5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk eettentje met heerlijk verse en lokale gerechten. Echt ontzettend lekker eten en zeer geschikt voor vegetariërs en veganisten.
We zijn er twee keer geweest. De tweede keer was ik ziek en heeft ze speciaal een licht groentjesoepje voor mij gemaakt, dit waardeerde ik zeer.
Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
NuN369, Owner van Lotus Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Thank you tannekeveermam for loving our restaurant and keeping coming back to suppprr us. We wish you are better now to enjoy the rest of your holiday here in Phu Quoc.
All the best!

Nu

14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: februari 2019
Ms-Nu-Nguyen, Owner van Lotus Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Lotus Restaurant bekeken, bekeken ook

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

In Lotus Restaurant geweest? Deel je ervaringen!