“Heerlijk gegeten”

Restaurant Eat Pray Love Phu Quoc
Geclassificeerd als nr. 5 van 32 Restaurants in Ong Lang
29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de recensies dit restaurantje bezocht. Je komt bij wijze van spreken in de huiskamer, je ziet de verse kruiden en groenten in de keuken verdwijnen als je je bestelling hebt gedaan en dan is het wachten op het heerlijke eten. Want dat is het! Het wordt ter plekke vers bereid en dat proef je! Wij zaten er eerst als enigen, gelukkig kwamen we nog meer mensen na ons. Je gunt het deze familie en het is nog lekker ook!!

Datum van bezoek: januari 2019

28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurantje met lekker en vers eten. Vooral de green papaya salade met scampi's was heel lekker. Er staan ook eens wat andere gerechten op de kaart dan de traditionele veel voorkomende gerechten. Heel vriendelijke eigenaars.

Datum van bezoek: januari 2019
28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist hier heerlijk gegeten, de garnalen in kokos waren heerlijk, de kip met mango ook.
Klein leuk tentje langs een drukke weg maar echt een aanrader, vriendelijke familie en goede service. Top!

Datum van bezoek: november 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben we met ons 5-en gegeten. Alhoewel niet alle gerechten beschikbaar waren, was het eten super lekker. Familie (man vrouw 2 kleine kinderen) runnen restaurant met liefde voor de gasten en het eten. De garnalen in kokoscurry waren the best ever. En de eigenaar bracht onze in zijn eigen auto naar huis. Geweldig. Zonder kosten. Vette aanrader. Doen!

Datum van bezoek: augustus 2018
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker en vers eten. Een van de beste ervaringen van onze reis door Vietnam. Eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en doen enorm hun best. Ze hebben ons zelfs terug naar het hotel gebracht zodat we niet voor een taxi hoefden te betalen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant Eat Pray Love Phu Quoc bekeken, bekeken ook

Ong Lang, Phu Quoc Island

Duong Dong, Phu Quoc Island

In Restaurant Eat Pray Love Phu Quoc geweest? Deel je ervaringen!