“The place to be!!!!”

Keukens: Bar, Wijnbar
Geschikt voor: Barscene
Geschikt voor: Barscene
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja, alles was gewoon geweldig en alles klopte aan deze tent!
Het personeel: mega vriendelijk en spreken perfect Engels. Hebben verstand van wat ze doen en bezorgen je een heerlijke avond.
Het eten: man wat was dit lekker! We hebben drie voorgerechten en drie hoofdgerechten met zijn tweeën gegeten omdat we niet konden kiezen. Alles was heerlijk maar de lemongrass chicken spande de kroon! Nog geprobeerd het recept te ontfutselen om het thuis ook te kunnen bereiden, zo lekker! Echte comfort food!
De cocktails: ja geniaal. Een creatieve bartender die de tijd neemt voor de cocktail en perfecte cocktails maakt die klopt en heerlijk is.
Verder: heerlijke muziek, leuke sfeer, gewoon perfect!

We hopen dat ze een restaurant openen in Rotterdam (Nederland) zodat we hier vaker van kunnen genieten.

Datum van bezoek: april 2019
Chandlie164, Maketer van Bittersweet Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Hi Cdwitte,

Thank you so much for your nice review. We couldn't be happier that our work has met your expectation and your feedback is a big encouragement for us to improve better and better. We truly want to have a chance to serve you again.

Have a nice day!

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuke tent met hele vriendelijke bediening en een hele uitgebreide kaart. Fantastisch gegeten, heerlijke gerechten en ook voor de vegetariër is er genoeg.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ziet er leuk uit, bediening is erg aardig en spreekt goed Engels.
Het eten was heerlijk!!!
We hadden verschillende gerechtjes genomen en allemaal even lekker!
Na het eten nog een lekkere cocktail en onze avond kon niet meer stuk!
Een aanrader dit restaurant!

Datum van bezoek: oktober 2018
Chandlie164, Maketer van Bittersweet Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Hi there,

Thank you so much for your nice review. We couldn't be happier that our service has met your expectation and your feedback is a big encouragement for us to improve better and better. We truly want to have a chance to serve you again.

Have a nice day!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk tentje. Voor als je even wat anders wil dan je resort. Je geeft alleen je voorkeur voor smaak door en hun maken een cocktail. Gezellige mensen. Leuk om een drankje te doen. Je kan er ook eten indien.

Datum van bezoek: mei 2018
Nhi B, Marketing van Bittersweet Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Heel erg bedankt voor je mooie woorden <3

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige cocktailbar. Personeel spreekt goed Engels en maken gezellig een praatje met je. Ze hebben hier geen kaart en vragen van te voren wat jij echt lekker vindt en dan gaan ze vervolgens lekker los en maken er iets supers lekker van.

Zeker heen gaan om lekker te zitten Savonds.

Datum van bezoek: januari 2018
Chandlie164, Maketer van Bittersweet Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Hello Vanja,

Thank you for your sweet review and for choosing our place to be a part of your trip! We are glad to know you enjoyed the time here with us.

Hope to see you again someday. Have a nice day!

Reizigers die Bittersweet Bistro bekeken, bekeken ook

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
Duong Dong, Phu Quoc Island

In Bittersweet Bistro geweest? Deel je ervaringen!