Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Aangename b&b met voldoende aanbod voor gezinnen, koppels, families, ... Lekker eten. In zomer juli en augustus op woensdag bbq. Leuke speeltuin buiten en binnenspeelruimte bij slecht weer. Vriendelijke uitbaters. Leuke activiteit:ponyrit, voederen van de kippen, konijnen, ganzen. Dichtbij Zonnegloed en Plopsa De Panne. Ontbijt is goed maar niet voor dieetvolgers

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor zeer schappelijk prijs!rustige ligging groot terras en tuin waar de kinderen zich vermaken tijdens wachten!Gaan zeker nog terug vlugge bediening vriendelijke ontvangst!T was dik in

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Pas een paar dagen doorgebracht met partner en dochtertje van 18 maanden op deze prachtige locatie. Helemaal niets op aan te merken. Al van bij het ontvangst voelden we er ons thuis en voor de volgende dagen zorgde het volledige team dat dit niet meer zou veranderen. Altijd even vriendelijk, vlotte bediening,behulpzaam, net dat tikkeltje meer doen...
Ze weten perfect hoe hun gasten in de watten te leggen!
Zoals reeds velen geschreven hebben: de kamers zijn netjes,ontbijt is goed verzorgd en het eten is er lekker, de uitgebreide bierkaart zal ook velen plezier scheppen. We hadden het geluk om ook de bbq mee te mogen maken op woensdag avond. Wat een festijn!
Je ziet gewoon aan de eigenaars en hun personeel dat ze er plezier in scheppen om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken.
Voor kinderen is dit uiteraard de perfecte locatie. Een leuke speeltuin aan het terras, mee de dieren van de boerderij eten geven onder enthousiaste begeleiding,met de quad op zoek gaan naar de koeien, spelen op het erf, eitjes rapen...
Kortom, de perfecte locatie om er enkele dagen met kinderen op uit te trekken en helemaal opgeladen terug naar huis te keren!

Datum van verblijf: augustus 2018
karen v, Eigenaar van Schraevenacker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Dank je wel voor de mooie beoordeling!!!!

Beoordeeld op 2 augustus 2018

We verbleven 5 dagen in Schraevenakker met 3 kinderen (4, 10 en 14 jaar). De kinderen hadden een aangename vakantie en wij, als ouders, ook. We verbleven op de Bleu/white kamer. De kamer had een 2 persoonsbed en 3 x een 1 persoonsbed in aparte kamer (zonder deur tussen). In de bedden was het zalig slapen met goede matrassen. De badkamer had een douche, toilet en lavabo. Zeepjes en kleine verpakkingen om te douchen zijn aanwezig, alsook handdoeken. De badkamer kan enkel privé gemaakt worden door een gordijn. Een deur/paneel was iets aangenamer. (Ik denk dan aan een verblijf met niet gezinsleden). Dit was (voorlopig) de enige kamer met airco. Het was heel warm buiten wat dus een echte meevaller was! Verder was er ook een kleine frigo aanwezig, deze koelde niet superhard maar toch waren we best tevreden met het koelkastje! Wederom een meevaller! We hebben een paar keer ons hoofd gestoten aan de houten balken thv de legboorden op de kamer. Op de gang boven is er ook een extra toilet en een speelruimte voor de kinderen met speelgoed. De kinderen mochten vrij gebruik maken van de go-carts en fietsen, de speeltuin, de petanquebaan, de binnenspeelruimte en een ritje maken op de kar met de quad. Een uitgebreide uitleg tijdens het voederen van de dieren kregen we er bovenop. Toffe ervaring! Het ontbijt was lekker en redelijk wat keuze. Wel hebben we geen enkele keer een echte boterham gezien (wel boterkoeken). Mijn zoontjes hadden graag appelsap en bruiswater gezien, maar ik vond dat ze daar maar niet over moesten zagen (cecemel, water, fruitsap en koffie was er wel). De kamer wordt geen enkele keer betreden door de uitbaters. Dit geeft een veilig gevoel, maar verwacht dan ook geen opgemaakte bedden! Vonden wij niet noodzakelijk! Er kan aan democratische prijzen gegeten worden in de taverne beneden. Over het algemeen vonden wij de geproefde gerechten best lekker, behalve de frietjes. We bezochten de Zonnegloed (ligt er vlak naast), het zwembad De Kouter (nieuw zwembad, streng beleid) en bowling in Poperinge en Bellewaerde. Van de uitbaatster kregen we een kortingboekje met uittips in de Westhoek. Daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt voor de Zonnegloed en het zwembad. Er was beneden in de taverne best veel lawaai op zaterdagavond door de vele mensen die er iets kwamen eten, doch boven in de kamer hadden we daar niet echt last van. Er zaten deze tijd van het jaar redelijk wat vliegen binnen, wat niet abnormaal is met dieren in de buurt en in de zomer. Eventueel een kleine investering doen om te trachten de vliegen de baas te kunnen met een elektrische insectenvanger? Ook 1 keer een wesp op de kamer gehad, brrr, door de velux ramen op kip te zetten. Er is veluxverduistering voorzien, maar geen veluxvliegenhor. Ik mag er niet aan denken dat we de wesp niet zouden opgemerkt hebben en terwijl we zouden slapen gestoken worden!
Samengevat: een toffe vakantie gehad met tevreden kinderen!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Super gelegen restaurantje met rustige mooie afgesloten speeltuin voor kinderen. Veel te doen. Bieden ook veel tips om te doen in de omgeving.
Fijne uitgebreide kaart. Altijd lekker eten en super vriendelijke en gezellige bediening! Het eten was deze keer wat minder, je proefde de mosterd niet in de mosterdsaus.
Wel een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018