Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 augustus 2018

We verbleven 5 dagen in Schraevenakker met 3 kinderen (4, 10 en 14 jaar). De kinderen hadden een aangename vakantie en wij, als ouders, ook. We verbleven op de Bleu/white kamer. De kamer had een 2 persoonsbed en 3 x een 1 persoonsbed in aparte kamer (zonder deur tussen). In de bedden was het zalig slapen met goede matrassen. De badkamer had een douche, toilet en lavabo. Zeepjes en kleine verpakkingen om te douchen zijn aanwezig, alsook handdoeken. De badkamer kan enkel privé gemaakt worden door een gordijn. Een deur/paneel was iets aangenamer. (Ik denk dan aan een verblijf met niet gezinsleden). Dit was (voorlopig) de enige kamer met airco. Het was heel warm buiten wat dus een echte meevaller was! Verder was er ook een kleine frigo aanwezig, deze koelde niet superhard maar toch waren we best tevreden met het koelkastje! Wederom een meevaller! We hebben een paar keer ons hoofd gestoten aan de houten balken thv de legboorden op de kamer. Op de gang boven is er ook een extra toilet en een speelruimte voor de kinderen met speelgoed. De kinderen mochten vrij gebruik maken van de go-carts en fietsen, de speeltuin, de petanquebaan, de binnenspeelruimte en een ritje maken op de kar met de quad. Een uitgebreide uitleg tijdens het voederen van de dieren kregen we er bovenop. Toffe ervaring! Het ontbijt was lekker en redelijk wat keuze. Wel hebben we geen enkele keer een echte boterham gezien (wel boterkoeken). Mijn zoontjes hadden graag appelsap en bruiswater gezien, maar ik vond dat ze daar maar niet over moesten zagen (cecemel, water, fruitsap en koffie was er wel). De kamer wordt geen enkele keer betreden door de uitbaters. Dit geeft een veilig gevoel, maar verwacht dan ook geen opgemaakte bedden! Vonden wij niet noodzakelijk! Er kan aan democratische prijzen gegeten worden in de taverne beneden. Over het algemeen vonden wij de geproefde gerechten best lekker, behalve de frietjes. We bezochten de Zonnegloed (ligt er vlak naast), het zwembad De Kouter (nieuw zwembad, streng beleid) en bowling in Poperinge en Bellewaerde. Van de uitbaatster kregen we een kortingboekje met uittips in de Westhoek. Daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt voor de Zonnegloed en het zwembad. Er was beneden in de taverne best veel lawaai op zaterdagavond door de vele mensen die er iets kwamen eten, doch boven in de kamer hadden we daar niet echt last van. Er zaten deze tijd van het jaar redelijk wat vliegen binnen, wat niet abnormaal is met dieren in de buurt en in de zomer. Eventueel een kleine investering doen om te trachten de vliegen de baas te kunnen met een elektrische insectenvanger? Ook 1 keer een wesp op de kamer gehad, brrr, door de velux ramen op kip te zetten. Er is veluxverduistering voorzien, maar geen veluxvliegenhor. Ik mag er niet aan denken dat we de wesp niet zouden opgemerkt hebben en terwijl we zouden slapen gestoken worden!
Samengevat: een toffe vakantie gehad met tevreden kinderen!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Super gelegen restaurantje met rustige mooie afgesloten speeltuin voor kinderen. Veel te doen. Bieden ook veel tips om te doen in de omgeving.
Fijne uitgebreide kaart. Altijd lekker eten en super vriendelijke en gezellige bediening! Het eten was deze keer wat minder, je proefde de mosterd niet in de mosterdsaus.
Wel een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 mei 2018

Het restaurant hanteert correcte prijzen en het eten is heerlijk. We waren met heel wat mensen op bezoek (incl. kinderen) en ze speelden hier heel flexibel op in. Wist niet van het bestaan af maar is zeker eentje om terug te komen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2017

Aangename ontvangst . Ideale bestemming zowel met kinderen (ruim speelplein), fietsvakantie of verkenning van Ieper, Poperinge en omstreken. Mooie locatie met gezellige kamers en tea room- restaurant. Lekker ontbijt en avondeten.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017

Kamers heel sfeervol ingericht, heel proper ook. Niks van te zeggen
Alles was tot in de puntjes heel verzorgd
's avonds ook iets gegeten, eerlijke lekkere kost en ook de prijzen zijn niet duur
's Morgens is het ontbijt ook super lekker en uitgebreid
Wij komen zeker nog terug!

Datum van verblijf: februari 2017