Bericht van Tripadvisor:Tijdelijk gesloten
Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi

Zeer mooie streek om te wandelen. Wij hebben via wandelknooppunten de kastelenwandeling gedaan ... meer lezen

Beoordeeld op 2 april 2021

vanaf 11,61 US$
vanaf 18,42 US$
vanaf 15,48 US$
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit is 1 van de mooiste kastelen van België. Rondom is een uitgestrekt park met mooie wandelpaden die voor iedereen toegankelijk zijn. Er zijn uitgebreide parkeermogelijkheden. Alles is goed onderhouden en zelfs als er veel volk is, is het er nog altijd rustig. Er idd ook een meer en picknick tafels rondom.
Het kasteel met de binnentuin zijn te bezoeken, maar spijtig genoeg arriveerden wij te laat. Het sluit al om 17h30 wat ze vroeg is in de zomermaanden. We waren niet alleen een een later sluitingsuur zou zeker door veel bezoekers geperforeerd worden. Aan de ingang is er ook een drankgelegenheid een aan de overkant van de straat en ijssalon. Zeker aan te bevelen voor een gezinsuitstap.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden het kasteel bezocht. Ondanks strenge maatregelen, nooit meer dan met ons 4 per kamer geweest, fantastisch alles rustig kunnen bekijken en beluisteren. Ook chapeau voor de bijhorende museumtuin! Knap gedaan.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2019

We waren er al een paar keer voorbij gereden met de wagen, maar nu toch besloten om het kasteel en de tuinen te bezoeken. We kozen voor het combi-ticket kasteel, binnentuin en museumtuin (kostprijs: 13 €).
De bediende was uiterst vriendelijk en hielp ons op weg met de bediening van de audiotour. Mijn rugzak mocht niet mee binnen en werd in een gratis beveiligde locker (met code) achtergelaten.
De toestellen van de audiotour werkten perfect en de informatie tijdens onze wandeling door het kasteel en de kamers was relevant en interessant. Foto's nemen mag.
Daarna bezochten we de binnentuin met veel buxusbollen en hagen, maar ook hier bleek dat de buxusmot al op bezoek was geweest.
Afsluiten deden we in de museumtuin waar we bij de inkom ook vriendelijk werden onthaald en waar we de nodige uitleg kregen, hoe deze tuin is opgevat. Opgelet honden zijn niet toegelaten in kasteel, binnentuin en museumtuin, wel in de omliggende parktuin.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi domein dat van het kasteel van Gaasbeek, onderhouden, degelijke wandelpaden. Het kasteel is mooi, de binnenkoer vooral.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019

Het is een zeer mooi kasteel met alles er op en er aan , een prachtige tuin en een wijngaard met een zeer uitgestrekt mooi panoramazicht en vanbinnen is het ook zeer aangenaam en na afloop kan je een goed glas geuzebier gaan drinken.

Datum van activiteit: juli 2018