Bericht van Tripadvisor:Tijdelijk gesloten
Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi

Zeer mooie streek om te wandelen. Wij hebben via wandelknooppunten de kastelenwandeling gedaan ... meer lezen

Beoordeeld op 2 april 2021
JennekeBelgium
Herentals, België
via mobiele applicatie
Mooi kasteel

Prachtige omgeving om te wandelen met altijd het mooie kasteel om je heen. Neem een gids en bezoek ... meer lezen

Beoordeeld op 16 augustus 2020

vanaf 11,87 US$
vanaf 18,82 US$
vanaf 15,83 US$
Beoordeeld op 27 mei 2019

het is de moeite waard mooi onderhouden park met prachtig gerenoveerd kasteel en met prachtige tuin ingang te betalen ook kasteel is te betalen is normaal alles moet onderhouden worden en dat kost geld ingang van 't park is gratis een ding viel echt tegen een konsomatie in de brasserie van't park is veel te duur 5euro voor een tongerloo is nog duurder dan aan onze kust

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 20 mei 2019

aangenaam en mooi park in een mooi landschap.
De tentoonstelling van de interactie Bruegel met hedendaagse kunst is een mooi initiatief.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 14 maart 2019

Zeer zeker een bezoek waard.Wij zijn er met de kleinkinderen geweest en ze vonden het zeer mysterieus. De bewaker gaf uitleg op maar van de kinderen. Ze zagen zichzelf al als ridder en prins.
Heel mooie tuin en in omgeving ook gelegenheid om lekker te eten

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 10 september 2018

Het kasteel is mooi gelegen, en zeker een bezoek waard. Vergeet niet om de omgeving te verkennen: je hebt het kasteeldomein zelf wat erg mooi is, maar zeker ook de wandelwegjes in de omgeving (sterk bergop-bergaf in dit mooie glooiende landschap).

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Eerst een smakelijke lunch bij "Graaf van Egmond" en dan een bezoek aan het Kasteel.
Maar eerst bezochten wij de groentetuin : een prachtig initiatief van de Vlaamse overheid : 8 tuiniers zorgen voor dit pareltje. Doe zeker het (gratis) begeleid bezoek waar vrijwilligers een inzicht geven in de bijzonderheden van deze tuin.
Dan het Kasteel : heel aangenaam. Een deel historiek en het nieuwe gedeelte aangenaam retro.
Een echte aanrader voor een relaxe en leerrijke uitstap.

Datum van activiteit: juli 2018