Bericht van Tripadvisor:Tijdelijk gesloten
Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi

Zeer mooie streek om te wandelen. Wij hebben via wandelknooppunten de kastelenwandeling gedaan ... meer lezen

Beoordeeld op 2 april 2021
JennekeBelgium
Herentals, België
via mobiele applicatie
Mooi kasteel

Prachtige omgeving om te wandelen met altijd het mooie kasteel om je heen. Neem een gids en bezoek ... meer lezen

Beoordeeld op 16 augustus 2020

Brussels Card
83 beoordelingen
vanaf 34,59 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2018

Zowel de tuinen als het kasteel zijn meer dan een bezoek waard. Met de audiogids word je meegetrokken in de boeiende geschiedenis van het kasteel, heel goed geconserveerd Middeleeuws erfgoed en schitterend onderhouden. Gelegenheid tot een hapje en drankje in de directe omgeving, op wandelafstand.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 16 juli 2018

We begonnen onze uitstap met een picknick in het grote park rond het kasteel. Er zijn picknicktafels maar je kan je ook installeren in het gras. Na de picknick bezochten we het kasteel met een audioguide. Heel erg leuk is dat de kinderen een ander verhaal te horen krijgen dan de volwassenen. De kinderen vonden het een heel grappig verhaal en waren de hele tijd geboeid. Daarna hebben we nog iets gedronken in de brasserie nabij het kasteel, om een leuke dag af te sluiten. Er is veel parking die niet te betalen is.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 5 juni 2018

Een lommerrijk park met mooie vijvers, een interessante museumtuin en een schitterend onderhouden en rijk gevuld kasteel, moet er nog meer zijn? Wel dit was er dan met de Vanity Fair-tentoonstelling : de moderne werken werden mooi geïntegreerd in het Middeleeuwse interieur.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

Het kasteel van Gaasbeek is een harmonie tussen een goed geconserveerd Middeleeuws erfgoed, het typisch Pajottenlands landschap, een waardevol bos, mooie vijvers en zelfs een aangename omgeving voor joggers. Een bezoek aan het kasteel is echt de moeite omdat je het leven van destijds kan beleven. De binnentuin is keurig en je kan er genieten van groene vergezichten. De druivelaars op de zuidflank zijn bijzonder voor de streek. Je kan er ook een authentieke kasteeltuin bezoeken. Ook de omgeving draagt bij tot de sfeer van hoe mensen vroeger leefden.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een verrassing, dit kasteel. Zo mooi en gaaf en zo’n mooi bos en kasteelpark en botanische tuin. Rn zoveel prachtige kunstschatten binnen. Als extra’s is er bovendien de expositie Vanity Fair met tekeningen van Félicien Rops en sculpturen en tekeningen van Thomas Lerooy. Het past allemaal prima bij elkaar. Een ontdekking!

Datum van activiteit: mei 2018