“Zeer lekkere salade ”

't Cuisintje
Geclassificeerd als nr. 11 van 26 Restaurants in Berlare
Keukens: Midden-Europees
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere salade gegeten met kip en curry, bovendien een zeer royale portie. Vriendelijke bediening, de keuken chef is persoonlijk komen vragen of alles in orde was.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 januari 2020 beoordeeld

Slordige bediening. Anderhalf uur moeten wachten op eten. Een zwaar verontreinigde wijnkaraf , een dienster moeten zoeken om een supplement frieten te vragen. Samengevat lekker eten, voor de rest zeer matig en niet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: januari 2020
17 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste paling van de streek! P paling in chalottesaus een echte aanrader!
Vriendelijke bediening, chef kok komt aan tafel vragen of alles naar wens is.

Datum van bezoek: december 2019
5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen 2 x mosselen en 1 x salade surf en turf. De gerechten waren lekker maar ook niet goedkoop. De frieten kwamen uit de diepvries. De kok kwam meerdere keren zeggen dat we maar een seintje moesten geven als we meer frieten of warme frieten wilden. We vroegen 1 x frieten bij. Er stond een supplement op de rekening. Bij de mosselen was een mosterdsaus. Bij de salade vroegen wij een beetje mayonaise. Ook hiervoor werd een supplement gevraagd. Voor een restaurant dat dergelijke prijzen hanteert is dit schandalig. Voor mij een voldoende reden om hier nooit meer te komen.

Datum van bezoek: september 2019
2 mei 2019 beoordeeld

Met 'n groep van 6 enkele consumpties gedronken en het terras.
Bediening was goed en vriendelijk. De Mevrouw, binnen om af te rekenen was niet zo vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die 't Cuisintje bekeken, bekeken ook

Berlare, Oost-Vlaanderen

In 't Cuisintje geweest? Deel je ervaringen!