mikebraam1999

Keurig netjes voor elkaar

Beoordeling van Van der Valk
4,0 van 5 bollen3 jun 2024 beoordeeld
Ons verblijf was keurig voor elkaar. Heel schoon en erg vriendelijk personeel. Ook waren de faciliteiten goed voor elkaar en was de geboekte massage uit uitmuntend. De bedden vonden wij wel hard slapen en het ontbrak op de kamer ontzettend aan kastruimte en haakjes voor jassen/ badjassen/ natte kleding na het zwemmen.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Van Valk, Other van Van der Valk, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 jun 2024
Beste Mikebraam1999
Graag bedank ik u voor uw verblijf bij Van der Valk hotel Beveren, maar ook dat u uw ervaring met ons wilde delen.
Het doet mij enorm plezier om te lezen dat u van de kamer en de faciliteiten van Van der Valk hotel Beveren heeft kunnen genieten. Uw feedback over de bedden en de haakjes in de kamer heb ik wel alvast genoteerd, zodat hiernaar gekeken kan worden.
Hopelijk mogen we u snel opnieuw verwelkomen bij ons.
Wanneer u vragen of opmerkingen zou hebben, kan u ons steeds telefonisch (+3237758623) of via mail (info@hotelbeveren.be) contacteren.
  • Vio.com
        11.3 km van Van der Valk
        Bar/lounge
        Meer hotels in Beveren bekijken
        Beoordeeld op 3 juni 2024

Weeral genoten van een fantastisch verblijf in Van der Valk Beveren.
        Super mooie kamers, live cooking was zoals gewoonlijk weer heerlijk.
        Ontbijt ook weer de moeite...
        Wij komen zeker terug binnenkort.

Datum van verblijf: mei 2024
        Van Valk, Other van Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2024

Beste Jesje23
        Hartelijk dank voor uw verblijf bij Van der Valk hotel Beveren, maar ook voor uw mooie complimenten tijdens het delen van uw feedback.
        Het doet mij enorm plezier dat u ons het beste hotel vindt en dat u een geweldig verblijf heeft gehad bij ons. Uw complimenten zullen aan alle collega's en afdelingen doorgegeven worden.
        Ik vind het ook zeer fijn om te lezen, dat we u in de toekomst nog mogen verwelkomen.
        Indien u vragen zou hebben, kan u ons steeds telefonisch (+3237758623) of via mail (info@hotelbeveren.be) bereiken.

Beoordeeld op 3 juni 2024

Prachtige vernieuwde kamer. Goed bed. Zeer lekker en zeer uitgebreid ontbijt. Ook het diner was zeer mooi verzorgt. Mooi hotel en zalig om te vertoeven

Beste TonnyZara
        Allereerst zou ik u graag bedanken, dat u Van der Valk hotel Beveren heeft gekozen voor uw verblijf, maar ook dat u de tijd genomen heeft om uw positieve ervaring met ons te delen.
        Het doet mij enorm plezier dat u een heerlijk verblijf heeft gehad en dat u van de kamer, het ontbijt en het diner kon genieten.
        Hopelijk mogen we u snel opnieuw verwelkomen bij ons.
        Indien u vragen of opmerkingen zou hebben, kan u ons steeds telefonisch (+3237758623) of via mail (info@hotelbeveren.be) bereiken.

Beoordeeld op 2 juni 2024

Aangenaam hotel. Kamers zijn perfect in orde. Ontbijt was zeer uitgebreid. Heel veel faciliteiten in het hotel: restaurant, welness, kinderanimatie

Beste Vanhovesofie
        Allereerst zou ik u graag van harte bedanken voor uw verblijf bij Van der Valk hotel Beveren, maar ook dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring bij ons te delen.
        Het doet mij enorm plezier om te lezen, dat u van de kamer, het ontbijt en de overige faciliteiten heeft kunnen genieten, die hotel Beveren te bieden heeft.
        Hopelijk mogen we u in de toekomst snel opnieuw verwelkomen.
        Indien u vragen of opmerkingen zou hebben, aarzel niet om ons te contacteren. Dit kan telefonisch (+3237758623) of via mail (info@hotelbeveren.be).

Beoordeeld op 31 mei 2024

Het was allemaal top alleen wat jammer van het spoor maar voor de rest was het zeker allemaal inorde

Beste stinnecruella1
        Graag zou ik u bedanken voor uw verblijf bij Van der Valk hotel Beveren, maar ook dat u uw ervaring met ons wilde delen.
        Het doet me groot plezier om te lezen, dat alles top verlopen is en dat het in orde was voor jullie.
        Hopelijk mogen we u snel opnieuw in ons hotel verwelkomen.
        Indien er vragen zouden zijn, zijn we steeds telefonisch (+3237758623) of via mail (info@hotelbeveren.be) bereikbaar.

Beoordeeld op 31 mei 2024

Voor een hotel van deze omvang liep er teveel fout. Je hier duidelijk een nummer. Weinig hulp en uitleg gekregen. Moet hier duidelijk alles zelf doen.