Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com85 US$
Expedia.com85 US$
Hotels.com85 US$
eDreams85 US$
Trip.com90 US$
Travelocity85 US$
Beoordeeld op 22 februari 2021

We hadden nu een suite geboekt. We kwamen toe en ze zeide al meteen dat we zeker om 11u moesten vertrekken omdat er nadien een fotoshoot ging plaats vinden. (dan voel je je al zeer welkom) De kamer was aan vernieuwing toe. Dat was wel teleurstellend zeker omdat deze niet goedkoop was. Het was mooi weer, er is een terras maar er zijn geen stoelen. Ik bestel een verse muntthee en ik krijg gewoon een munttheezakje in een koffietas. Om 8u ‘s morgens begonnen ze lawaai te maken met een kantenmaaier. Ga je dan eens rustig op hotel. We hadden gebeld naar de receptie maar niemand nam de telefoon op. Ontbijten moet op de kamer maar met zo een lawaai niet gezellig. Beide lavabo’s liepen niet door. We hadden dit allemaal gemeld bij het uitchecken en het enigste wat de dame zei was jammer om te horen. De verantwoordelijke stond ernaast en deed zelf de moeite niet om er tussen te komen. Een kortingsbon voor volgende keer of voor hun afhaal service is toch maar iets klein? Het bed lag wel goed, grote tv, mooi bad en grote regendouche.

Beoordeeld op 22 februari 2021

We hadden kamer 420 juist naast de werf . Zaterdag ochtend om 8u.begonnen ze te werken op de werf .Om 10u.was het lawaai niet te harden ze waren bezig met drilboren.We zijn uit de kamer gevlucht .Dan zaterdagavond ga ik naar het restaurant,mijn zoon lag in bed te soezen stond plots personeel aan zijn bed .Ze vroegen of er eten besteld was .Dit doe je toch niet zo maar binnenkomen op de kamer .

Beoordeeld op 21 februari 2021

Kamers zijn aan vernieuwing toe en het personeel is soms precies niet goed opgeleid om alles in goede banen te kunnen leiden. Eten is op en af..vond alles matig tot minder goed. Sanitair is ook dringend aan vervanging toe.

Beoordeeld op 16 februari 2021

niet schone kamer, veel stof, spinrag en vieze vlekken in de douche
koude kamer, cv niet toereikend
veel lawaai op gang en andere kamers,
al met al niet aan te raden, prijs en kwaliteit komen neit met elkaar overeen, ik ben anders van vd Valk gewend

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 februari 2021

Het was vreselijk, in de kamer naast ons. We hebben dat gemeld en gevraagd om de politie er bij te betrekken. Er was een vrouw geluiden aan het maken die ik liever niet beschrijf. Er waren zeker ook drie mannen in de kamer. Ze spraken zeker geen Nederlands, was Bulgaars, Roemeens of iets dergelijks... Rond 3 uur 30 is het pas stil geworden en hee! mijn vrouw de slaap kunnen vatten. Ik had oordoppen... Om zes uur ongeveer heb ik even de hond uitgelaten, er stond een taxi voor de deur van de kamer ernaast, deze reed een paar minuten later weg. De vrouw hebben we niet meer gehoord... Tevens twee auto's op hun parking en één op de onze. Mijn wagen stond iets verder want deze kon niet op de parking. Ik heb foto's van de drie nummerplaten gemaakt. Dus, graag respons hoe dit kan worden rechtgezet. We hebben ook het idee om een en ander aan de politie te melden. Houdt u ons op de hoogte via Jan@yesbody.be? Ook onze naam stond verkeerd op het bewijs van betaling. Als ik het goed heb 'Fyskens' ipv Eyskens.