110 US$
ZenHotels.com
eDreams110 US$
Prestigia.com274 US$
Beoordeeld op 6 januari 2021

We misten, zeker in de eindejaarsdagen, een restaurantbezoek. Vermits zo een bezoek onmogelijk is voor het moment was het VIP Dining arrangement van Hotel Beveren met lekker diner en uitgebreid ontbijt op de kamer een schot in de roos!

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 4 januari 2021 via mobiele applicatie

In deze coronatijden gekozen om toch even te kunnen genieten. Aangeboden keuzemenu op de kamer was heel lekker met heel leuke bediening. Ontbijt moet je zelf gaan halen aan het buffet om vervolgens met jouw plateau naar de kamer te gaan. Er was keuze genoeg maar praktisch was dit echt niet. De standaardkamer die we hadden was toch wat gedateerd. Vooral de badkamer dan maar wel voorzien van alle comfort. Jammer dat we niet in het restaurant konden eten want dat is echt heel gezellig ingericht.

Beoordeeld op 4 januari 2021

Mooi hotel,jammer dat het water van het zwembad ijskoud had.Ontbijt was goed en coronaproof,avondeten was goed maar het stoofpotje had weinig smaak,chocolademousse was zeer lekker.Pesroneel was vriendelijk.

Beoordeeld op 31 december 2020

Prima hotel, vlot te reserveren, propere kamers. Diner estelle ook de kamer, vriendelijke service. Echter de carpaccio is in het midden bevroren. Gemeld bij ober maar geen gehoor naar. De soep was erg zout.
Hotel aan te raden om te slapen en niet om te dineren.

Beoordeeld op 26 december 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn gedateerd: de televisie werkte niet en als we na een uur beeld hadden, was het continue ‘gebroken’.
Storende blaffende hond, de hele nacht door.
Shampoo was op in de badkamer.
Het 5-gangenmenu op de kamer was lekker maar niet meer warm. Ook het ontbijt was coronaproof maar koud tegen dat we op de kamer waren.
37€ voor 2 waters en 2 gin/tonics is niet slecht gerekend.