Vandaag geopend: Gesloten
Fantastische club !

Beoordeeld op 28 september 2018
Gert B
Beveren, België
Een absolute aanrader voor jong en oud!!

Beoordeeld op 28 februari 2018
PierreW328
Lees alle 7 beoordelingen

Beoordeeld op 28 september 2018

De best club van het waasland. Degelijke opleiding. Geen cowboytoestanden. Het is hier niet van 'hoe diep ben je gewees't ? Maar van van 'hoe was je duik?' Een aanrader voor het hele gezin.

Datum van activiteit: september 2018
StefanB4671, Voorzitter van Outcast Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Bedankt Gert, Dit is onze bedoeling.

Beoordeeld op 28 februari 2018

De lessen zijn echt geweldig en er is voor iedereen iets. En de training voor de kids is natuurlijk ook een aanrader perfect voor ouders met kinderen we kunnen samen trainen op hetzelfde uur.

Datum van activiteit: februari 2018
Stefan B, Voorzitter van Outcast Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

Bedankt voor je beoordeling Pierre.
We blijven ons best doen.

Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, goede gedegen uitleg. Ook super voor de kinderen. Leuke aanrader wanneer je eens iets anders wil met je gezin. Bedankt Kris !

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 13 januari 2018

Supergezellige duikclub met leuke mensen waar je je direct welkom voelt. Elke vrijdagavond wordt er een fysieke of technische training voorzien met achteraf een debriefing en een drankje. Professionele opleidingen worden met veel enthousiasme, passie en geduld gegeven. Elke maand worden er leuke clubduiken of evenementen georganiseerd.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 13 januari 2018

Goed getrainde instructeurs , veiligheid bovenaan , familiale sfeer binnen de club en er buiten. Veel variatie in buiten duiken. Een club voor het ganse gezin.

Datum van activiteit: januari 2018