“Uitstekende Italiaan”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
26 juli 2018 beoordeeld

Het is goed weer en besluiten om nog eens te gaan eten bij deze Italiaan met zijn gezellig terras. We beginnen met een glas Prosecco, die is goed. De kaart vermeld de Italiaanse klassiekers en een groot aantal Pizza's. De tafeldekking met linnen servetten is verzorgd, het is gezellig zitten hier.

We starten met een carpaccio van rundsvlees, dat is zeer smakelijk. Vervolgen doen we met zeebaars en zijn groenten garnituur. We drinken er een witte "Gavi di Gavi" uit Piemonte bij, die is uitstekend.

Hier wordt lekker gekookt. De kaart is wel compleet maar er is te weinig afwisseling volgens de seizoenen. Ook de dienstverlening kan stroef zijn. Maar al bij al een goed en gezellig restaurant !

17 februari 2018 beoordeeld

Veel te trage bediening. Voorzie een uur tussen de gerechten. Altijd waren ze ons vergeten.... Ook bijgerecht komt pas na een kwartier. Zo was het voor iedereen in het restaurant.
En nog een goede raad: Nooit wijn bestellen zonder de wijnkaart te raadplegen, je wordt opgelicht.

19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord was de omgeving adem benemend! We hebben prima gegeten en hebben ook lang nagetafeld. Hele ontspannen sfeer hangt er hier vooral als je buiten een plaatsje reserveerd.

30 december 2017 beoordeeld

Het was er druk. De bediening was vriendelijk en gedienstig. Het eten gemiddeld. De pizza's waren te vochtig in het midden. De malanzane alla parmigiana wat wel top!

18 november 2017 beoordeeld

Een klasse restaurant dat helemaal niet duur is maar wel kwaliteit geeft op gebied van bediening en eten

Reizigers die Villa Belvedere bekeken, bekeken ook

Beveren, Oost-Vlaanderen
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

Beveren, Oost-Vlaanderen
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Villa Belvedere geweest? Deel je ervaringen!