Vandaag geopend: 09:30 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Echt natuurlijk safaripark met heel veel ruimte.

Een hele mooie zoo/ dierenpark. De dieren hebben echt heel veel ruimte. Het park is mooi ... meer lezen

Beoordeeld op 20 september 2020
28micha_ld
Antwerpen, België
Leuk park, mooie omgeving voor de huisjes op het park!

Beoordeeld op 6 januari 2020
marcellahoye
Munstergeleen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.215 beoordelingen

Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

We hebben 1 week vakantie gevierd op het park van Cerza. De dierentuin zelf is een mooi groot safaripark waar van alles te doen is, maar het leuke aan deze vakantie was toch echt het verblijf. In een safarilodge zit je ook op het park. Je wandelt tussen de wallaby’s en kleine hertjes door en/of hebt het uitzicht op een mooi meer, neushoorns of kamelen!

Dat maakte de vakantie wel echt uniek. Een leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar. In de lodges zit een airco. Dus ook voor warme zomermaanden is er verkoeling geregeld. Het enige minpuntje zijn de muggen. Door het grote aantal dieren om je heen zijn ook de muggen van de partij. Gemiddeld sloegen we er toch zo’n 5 op een avond dood, waarbij de eerste avond met 22 stuks echt het hoogtepunt was!

Ik kan het iedereen met kinderen aanbevelen, maar houdt rekening met muggen.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 22 september 2019

We verbleven in het safari Lodge parc met ons 4'tjes (2 kids - 2j en 2m) en konden ook zo van het parc genieten. Op zich 1 van de meest avontuurlijke parken die ik me kan voorstellen. Niet te vergelijken met Pairi Daiza of Beekse Bergen. Het biedt een fysieke uitdaging door zijn ruw terrein en niet altijd even perfect afgewerkte paadjes. We verbleven buiten het seizoen en dat voel je vooral in dienstverlening aan de drank en eetgelegenheden. Vanaf 17u30 was het al moeilijk om bediend te raken! Als we dan toch iets kregen was het met tegenzin. Ook op onze vraag om nog iets te krijgen was het antwoord vlakaf "neen, dat gaat niet meer." Nergens stond aangeduid dat het eten in de Boabab stopt op een bepaald uur. Ik begrijp dat ze niet eeuwig open kunnen zijn, maar dat was toch wel jammer. Vooral omdat het parc op zich ons geweldig kon bekoren! De dieren hebben voldoende plek, je kan rondlopen in een bos zonder mensen te zien (opnieuw buiten seizoen en in de week). Op momenten waag je je niet in een zoo, maar in een natuurdomein!

Onze mening is dus zoals het domein, met hoogtes ( de dieren, het treintje, de lodges) en laagtes (slecht begaanbare paadjes met buggy soms (en dan hebben wij nog een mountainbuggy) en dienstverlening bij de eetstandjes.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019

We hebben al vele dierentuinen in binnen- en buitenland gedaan, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit in termen van 'ruimte voor de dieren'. Alle verblijven zijn ruim, wat het een natuurlijke look geeft. Daarenboven ligt het park zelf in één groot bos gescheiden door weilanden. Het is er dus erg aangenaam wandelen.

Spijtig genoeg konden we de safaritrein niet nemen wegens te lang aanschuiven.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Op safari kom je niet eens zoveel wilde dieren tegen als hier. Het park biedt semi- wildernis verblijf voor 1600 soorten dieren.
Geweldig , het voelt alsof je op safari in Afrika bent.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 26 april 2018

Cerza Zoo kost zo'n 21 euro per persoon. Parkeren is gratis. We kwamen het park binnen en konden meteen mee met een treintje dat gedurende een half uur een bepaalde route door de zoo rijdt. Erg leuk om te doen. Daarna liepen we de rode route, die duurde een uurtje. En daarna de gele die 1,5 uur duurde. Cerza heeft tijgers, leeuwen, ijsberen, beren, giraffen, neushoorns, tapirs, kleine panda's, diverse apen, een kinderboerderij met geiten etc. Teveel dieren om allemaal op te noemen.De dieren zaten er allemaal perfect verzorgd bij. Ook waren we bij het voederen van de ijsberen. erg leuk. Het enige minpunt aan Cerza is dat het horeca gedeelte erg duur is. Je kunt beter zelf een broodje en een drankje meenemen. Ondanks dit was het een geslaagde dag.

Datum van activiteit: april 2018